Wat je even kwijt wil #71

Een tijdje terug had Tony’s Chocolonely ook chocolademelk, die was echt heerlijk. Ik vind Chocomel zo waterig.

6 likes

Haha mijn beste vriend vindt dat ook zo goor/nep/waterig en vraagt in de horeca altijd ‘de warme chocomel he, is dat dat gele pak van chocomel die jullie opwarmen?’ en dan degene in de bediening vaak heel enthousiast ‘ja klopt!!’ en dan zegt hij ‘ok doe dan maar thee’ :joy: zo droog elke keer weer

27 likes

Misschien een beetje naief maar ik denk dat een beetje goede lunchroom niet ff chocomel in de magnetron doet. En als je er heel vol van wordt is het waarschijnlijk geen standaard chocomel. Maarja geen idee of ze dat dan in een pannetje doen dat lijkt me veel te tijdrovend.

1 like

Een cafe stopt het niet per se in de magnetron, maar stoomt het warm met de stoom pijp van de koffiemachine. Of ze hebben zo’n chocomel apparaat.

14 likes

Haha ja dit inderdaad, gewoon in een kannetje en dan opschuimen.

4 likes

Geen idee!
Misschien is dit iets waar ik een een snob in ben.

1 like

Ik was hier gisteravond bij en het was echt geweldig:

Er voor het eerst kwamen ook ‘mijn mensen’ kijken bij het optreden, en nu snappen ze eindelijk echt waardoor ik er zo blij van word elke week 🫶

21 likes

Heel leuk! Een vriendin zingt ook bij een van zijn koren en het zag er zo leuk uit.

1 like

Ohhh jullie deden ook mee met hgt toch? Ik wil dit ook! Alleen Rotterdam is veel te ver helaas

3 likes

Deze zag ik bij HGT, wat een leuk koor is dit!

2 likes

Ja klopt! Er zijn ook koren in Utrecht, Den Haag en Amsterdam.
Maar ik denk eigenlijk dat er wel meer leuke koren te vinden zijn overal hoor. Het samen zingen alleen al geeft een goed gevoel.
Al zijn de liedjes die wij zingen wel ook echt heel leuk :sweat_smile:

4 likes

Hahha ik heb dit gesprek met chai latte altijd, wil dan altijd zo’n lekker zoet poeder door de melk en niet van echte thee :joy:

‘Maken jullie het zelf, of met zo’n poedertje?’
‘Neee mevrouw wij maken dat zelf met heeele lekkere biologische thee en kruiden’
‘Oh doe dan maar een cappuccino’

15 likes

Benco korrels!! Melk verwarmen (lactosevrij in mijn geval) en dan 2/3 scheppen Benco korrels erbij <3!

6 likes

Ik heb mijn verjaardag nu al een paar jaar genegeerd omdat er zoveel kut dingen speelden in mijn leven dat ik er helemaal geen zin in had. En ergens zit ook nog steeds die angst dat er niemand zou willen komen als ik een feestje zou geven. Maar ik word binnenkort 30 en wilde daar toch iets voor doen. Ik heb niet echt zo’n vaste vriendengroep maar wel een aantal losse goede vriendinnen. Die heb ik allemaal samen in een groepsapp gegooid en uitgenodigd voor een workshop bonbons maken. Vond ik wel ff spannend maar iedereen was heel enthousiast! Heb er nu al zin in.

122 likes

Wat een super leuk idee! Super fijn ook dat mensen zo enthousiast reageren!

4 likes

Benco! Kindertijd herinnering unlocked :heart:

3 likes

Ja zo lekker, maar ik kan dit nergens meer vinden in de winkel

Ik moet rond deze tijd van het jaar tijdens de kerstboom optuigen altijd even een Tiny en Lau denken, rip :sparkles:

16 likes

Meteen even opgezet, haha

2 likes

Kersummus

1 like