Wat je even kwijt wilt #11

Ik ga vanmiddag met mn vriend naar Eindhoven (beide nog nooit geweest). We hebben een hotel in het centrum en willen vanavond ergens uit eten, lekker borrelen etc. Heeft iemand tips? :biggrin: Alle keukens zijn in principe prima, alleen kan mijn vriend niet tegen pittig eten (helaas).

2 likes

Ik vind het zelf op de markt altijd heel gezellig om te borrelen bijvoorbeeld bij ‘De vooruitgang’. Op stratumseind is cafĂ© Thomas onlangs helemaal vernieuwd en is ook heel mooi en gezellig geworden om een drankje te doen! Uit eten doe ik niet vaak in Eindhoven dus daar kan ik geen tips over geven😊.

Is het trouwens mogelijk om bij een nagelsalon gewoon je nagels mooi te laten vijlen enzo en dan een doorzichtige kleur erop te laten doen?
Edit: dus geen gelnagels of dergelijke

Ah dankjewel voor de tips! Ga gelijk even googlen😁

1 like

Ja tuurlijk! Je kan alles vragen. ik zou het wel aangeven als je een reservering maakt, want dan kunnen ze er qua tijd rekening mee houden.

1 like

Check Review je spellen! :smiley:

1 like

Ik ga maandag op dinsdag een nachtje naar utrecht met een vriendin. Voornamelijk om te winkelen maar ben nu nog op zoek naar leuke restaurants en een cocktailbar?

Dit is echt even een stomme vraag maar ik wil een kwarktaartje maken bestaande uit 200 gr kwark. Heb ik dan 1 of 2 blaadjes gelatine nodig?
12 blaadjes zijn voor 1 liter.

Ik denk 1 blaadje maar hij mag niet te week maar ook niet te stijf zijn. Ik vind 2 blaadjes ook logisch klinken hahah.
Ik weet het niet en ik heb al gegoogeld maar daae vind ik het niet

Een jaar geleden waren mijn vriend en ik in Barcelona en hebben we de lekkerste cocktail ooit gedronken. We proberen sindsdien de cocktail na te maken, maar we falen hard. Gisteren bedacht ik me ‘ik kan het ook gewoon vragen’ en stuurde het restaurant in Barcelona een berichtje via FB. Binnen 5u kreeg ik een gedetailleerde beschrijving van hoe je de cocktail maakt :ok_hand:. Ik vergeet soms hoe makkelijk en efficient het is om gewoon iets te vragen haha.

38 likes

Als het 10 blaadjes per liter zou zijn, had je er al 2 nodig, nu dus toch al helemaal? Kan je er anders niet eentje breken/ snijden?

Oh ja duh
ik heb er nu 2 gedaan indd.

1 like

Streetfoodclub voor cocktails! En evt kan je daar ook eten

1 like
Beste cocktail ooit

For 1 Malverde
Green lime: 2 green lime juice shots
Good white tequila: 2. shots
1/3rd of a cucumber seedless and peeled.
1 spoon of brown sugar
Handful of parsley
Handful of mint
Crushed Ice
Piquin chili
Blend everything except the ice and chili. Once you have a green mix add the crushed ice for about 1 finger above it. Blend and serve in a glass rimmed in piquin chili. Add some dashes on top and serve overboarded in the glass

17 likes

Ik ben echt super verdrietig sinds gisteravond dus ik wilde lekker uitslapen, om 2u ging mijn vriend z’n wekker want hij ging op vakantie maar sliep er doorheen dus schrok om half 3 wakker omdat zn vrienden er waren. Toen gaf ie me snel een kus en ging weg. Daarna ben ik weer in slaap gevallen maar ik heb 1, niet uit kunnen slapen 2, de kat wil niet eens bij me liggen en nu is de koffie ook nog op. Kan wel janken. :sob:

3 likes

Ik heb net zo perfect filegeparkeerd. Alles ging in 1x en alles. Helaas heeft niemand het gezien.

34 likes

Na vandaag heb ik 4 dagen vrij en gaan we een weekendje naar vrienden, zo’n zin in! Mijn werk is ook niet heel gezellig at the moment.

3 likes

Ik viel me echt niet fit. Maar ben absoluut nog niet ziek. Mijn fitbit geeft een verhoogde rusthartslag aan. Maar arghh.
Ik ben ook heel erg moe. Ik zou het liefste in bed gaan liggen. Maar moet gewoon tot 1600 werken.

Ik zou niet bij jou in de trein willen zitten zeg. Ben benieuwd hoe je mij helemaal zou omschrijven.

23 likes

Shit, ben niet aangenomen :cry:. Vind t oprecht heel jammer


1 like

Ughhhhh ik heb eerder deze week 6 fotorolletjes gescand en ik was vandaag vrij dus lekker veel tijd om al m’n foto’s te bewerken, kom ik er net achter dat ik perongeluk op superlage resolutie gescand heb. Nu kan ik er dus helemaal niks mee en moet ik alles opnieuw gaan scannen en dat duurt vet lang, kan me er ook echt niet toe zetten om dat nu te gaan doen. En wou eigenlijk ook nog aan m’n stageverslag gaan werken maar die motivatie is nu ook helemaal weg. /rant over