Wat je even kwijt wilt #17

Ik ben op buitenland stage in Birmingham en verveel mij nu al. Vrijdag ga ik naar Liverpool maar ik kan mezelf niet echt vermaken ik deze omgeving. Ik moet wat opdrachten doen en daar verslagen over typen. Echt waarom ben ik zo? Keek hier al tijden naar uit. Maar ik geloof dat ik deze mensen hier niet zo aardig vind?

Ik heb vakantie :heart::yellow_heart::green_heart:

27 likes

Ik weet echt niet wat ik vanavond moet eten, heb ook echt geen zin om moeite te doen.

Ik ben zo labiel, en ik weet niet waarom? Ik moet pas volgende week ongesteld worden, dus het is te vroeg voor pms. Ik moest net huilen bij GBBO omdat er een taart omviel?

Ik heb volgende week vakantie maar ik zie er zo tegenop. Ik ga gewoon heel de week werken denk ik, ik weet anders echt niet wat ik moet doen

Beste allemaal,

Even een kleine reminder: het delen van screenshots van conversaties met derden op bijvoorbeeld whatsapp of per email is niet toegestaan op het forum. Je mag het verhaal uiteraard wel in eigen bewoording vertellen.

Dit vind je terug in de huisregels:

Oh ik vind het net logisch dat altijd dezelfde mensen in de top staan. Sommige mensen hebben gewoon een brede algemene kennis. Bij de pubquiz waar ik vroeger aan meedeed scoorden ook altijd dezelfde groepjes goed.

Maar ik geloof wel dat er mensen valsspelen. Maar daarom niet per se diegenen die in de top staan. Kan gewoon iedereen zijn.

1 like

Oja dat geloof ik wel hoor, maar de onderwerpen zijn zo uiteenlopend en je kunt nooit van alles zoveel weten. Maar misschien onderschat ik mijn medemens, vanwege mijn eigen gebrek aan kennis :stuck_out_tongue:

4 likes

En hoe ver weg is dat andere ziekenhuis? Is dat geen optie?

Hahahaha was wel de bedoeling! Maar heb het netjes gehouden, ga over 5 weken naar Oostenrijk dus dan kan ik altijd weer bijhalen. De buit van vandaag is bescheiden maar wel heel fijn

Samenvatting

Vooral die cola douchegel ruikt mega goed haha

7 likes

Slapen , chillen met vrienden, shoppen , uitgaan, dingen doen die je nog moet doen, dingrn doen die je nog graag wilt doen.

1 like

Graag
Ik heb gewoon niet zoveel hobby’s, ik vind school en werk gewoon heel erg leuk

Maar je kunt dan eindelijk lekker met vrienden afspreken, uitstapjes maken, slapen.
Ik vind het een beetje gek :woman_shrugging:t3:

Of een citytripje maken

2 likes

Tsja met vrienden afspreken doe ik als het geen vakantie is ook vaak. En voor ‘grote’ dingen doen heb ik geen geld.

Dan is het toch helemaal geen probleem dat je de hele vakantie gaat werken? Je deed net namelijk alsof je dat een ramp vond.

3 likes

Huh? Waar zeg ik dat precies?

Je ziet op tegen de vakantie! dat zei je… je had ook kunnen zeggen: jeeej vakantie, lekker werken en centen verdienen.

1 like

Ach laat ook maar weer.

IK WORD WOUS GELOOF IK!
dit is zoooo confusing :exploding_head:

1 like

Mijn eerste werkweek zit er op (werk parttime) en ik vond het zoooo leuk! Super veel informatie, maar allemaal erg interessant. En mijn directe collega is ook leuk en en en… Is het alweer maandag?

17 likes