Wat je even kwijt wilt #21

Omg en het einde :heart:
Ik zag natuurlijk weer niks aankomen maar dat is niks nieuws.

1 like

Er stonden filmpjes van me online en ik heb zo hard om mezelf moeten lachen. Echt meerdere keren opnieuw gewoon. Ik doe laat maar zeggen iets niet helemaal goed, maar in plaats van te cringen moest ik er gewoon om lachen. En omdat ik zo’n lol had dacht ik, ik deel dit met mijn date. Die natuurlijk de filmpjes wilde zien. Ik dacht heel even ok is dit een goed idee, niet mijn beste beeld misschien, maar toch gedaan. Hij moest ook hard lachen en eigenlijk vind ik het alleen maar heel leuk hahah. <3
Vroeger kon ik echt niet om mezelf lachen, voelt zo fijn dat ik dat nu wel kan doen :d

(Though; toch heel blij dat een bepaald cringe worthy filmpje toch niet online staat, weet niet of ik daarbij hard had kunnen lachen).

8 likes

Ik had niet door hoe laat het was en heb net doodleuk m’n bed uit elkaar staan schroeven en de slaapkamer gestofzuigd, oepsie.
Aan de andere kant, m’n asociale nieuwe Griekse bovenburen mogen echt nooit iets gaan zeggen geluidsoverlast.

1 like

Meine gute, langste 5 min ooit dit

2 likes

Dit is niet echt de bedoeling hier, maar toch succes ermee.

Dat is dus niet de bedoeling @ivet1. Lees de huisregels er maar even op na: Huisregels

Ik geef dus niks om voetbal maar hoor dus net een live update dat Ajax net niet wint. Ochh best zuur.

Het is gebeurd

4 likes

Hoe dan

Edit: dit voelt ook wel een beetje als een spies

6 likes

Oei dat worden zure gezichten morgen op het werk…

Nieuwe users die spammen zijn heel snel uitgeschakeld hoor. Als een paar vaste leden het bericht als spam melden, verdwijnt het bericht automatisch tot wij er naar gekeken hebben. Dus we kunnen jullie hulp sowieso goed gebruiken bij dat soort dingen.

10 likes

Is het forum bij meer mensen heel traag?

3 likes

Ja een beetje

Oh jee ik moet mijn man zo gaan troosten maar ik vind het stiekem best wel grappig…al zou ik zelf echt huilen als het mijn club was.

2 likes

Ja ik dacht dat het aan mijn internet lag, maar misschien niet dus

Voetbalvolk sloopt t forum :stuck_out_tongue:

1 like

Spies through the heart :x::x::x:

3 likes

Mijn vriend praat heel veel in zijn slaap. Ik lig nu nog een beetje in bed te forummen en draai me om. Hij schrikt wakker en zegt: ik wil niet sjouwen! Ik: wat moet je sjouwen? Hij: palen. Ik: palen? Hij: huh… Zzzzzzzz…

Oké is goed.

21 likes

Ik ben echt onredelijk verdrietig dat Ajax verloren heeft terwijl ik niet eens een Ajax fan ben

1 like

Ik ben boos over Ajax. Kwam net thuis en m’n luchtje was bezorgd, met twee samples. Tegen beter weten in allebei opgespoten. En nu lig ik boos en stinkend in bed. Lekker hoor.

Edit: niet boos op Ajax. Maar op wat er gebeurd is.

4 likes