Wat je even kwijt wilt #22

Ben zo moe, niet normaal. Terwijl ik bijna niks gedaan heb vandaag.

Same! Wel slecht geslapen afgelopen nacht. Hopelijk morgen beter voor beide!

Ik moet nog 2 dagen werken en dan heb ik het gelukkig 2 weken rustig. Hopelijk gaan die snel voorbij.

2 likes

Haha achter bij ons in het pad word het onkruid weg gehaald door iemand. Maar we hebben geen idee wie haha. Het is ook overal schoon behalve bij mn buurvrouw die niet echt geliefd is hier. Lijkt wel alsof die gene het voor iedereen schoon wilt houden maar bij haar echt zoiets heeft van nee doe jij het maar lekker zelf stommerd haha.

5 likes

Ik weet niet of er al meer mensen zich aangemeld hebben als quizmaster maar het is echt heel leuk om te doen! Ik heb al mn vrienden gespammed met ‘weet jij nog een vraag’ en ‘denk je dat deze te makkelijk is’ en het zou zonde zijn als er geen nieuwe quiz meer komt

3 likes

Ik ging dit even opzoeken uit nieuwsgierigheid maar kan volgens mij niet de pagina vinden waar jij het over hebt maar 61.000 euro??? Is ‘goedkoper’ dan normaal?! Wow echt ziek veel geld dus, snap wel waarom er een tekort is aan piloten als die opleiding ZO duur is.

1 like

Is juist super goedkoop!!

Kosten zijn normaal zo hoog door de brandstof.

1 like

Relatief gezien misschien ja.
Vind het echt bizar duur. Echt bizar.

2 likes

Ik weet niet wie nog weet dat ik vorige week zo boos en verdrietig was door m’n werk, maar ik mocht vandaag iets anders doen en het ging zó lekker. Morgen en overmorgen weer, heb er meteen weer zin in. En overmorgen een avonddienst met mn ‘crush’ hahah :heart_eyes: :fire:

15 likes

Ik vind dit cool :yellow_heart:

2 likes

Nou ja ondanks alles ben ik wel blij dat mijn zus nog een konijn heeft kunnen kopen voor mijn nichtje haar verjaardag morgen. Dat was bijna ook helemaal in de soep gelopen, dus ben wel blij dat dat tenminste nog gelukt is. Hij is ook echt zo schattig heh omg haha

7 likes

Er zijn er veel die richting 100.000 hebben betaald en geen baan hebben op dit moment.
Zoals het nu is uitgezocht heb je wel een baan en dat scheelt al zoveel. En dan heb je het best wel snel terug verdient, relatief dan he.

2 likes

Elke. Fucking. Congres.

Vooral aangezien de gemiddelde leeftijd in mijn beroepsgroep ongeveer 50+ is hahah

4 likes

Ik heb best een zware dag gehad op werk maar ik hoopte om 17;00 uur te kunnen zeggen: “Vakantie!”
Maar omdat het zo’n crisis is ga ik morgenochtend nog een paar uurtjes werken:(
Pff ik ben moe en ik voel me eenzaam ofzo.

1 like

Wel lief van je! Alvast wel een hele fijne vakantie! Rustig aan

1 like

Haha, ik kwam deze tegen op de twitter van de Lidl ;p

68 likes

Ik werk 4,5 dag, studeer deeltijd en liep daarvoor ook nog stage. Die heb ik vandaag afgesloten. Zooooo blij. Eindelijk iets meer rust.

33 likes

Hahaha meeemoriess…voor mij persoonlijk was het altijd een zak bolognese chips van lays en een pak kinder maxi’s dat ik in mijn tussenuren ging halen :joy:

1 like

In de zomer ging ik vaak ijsjes halen met vriendinnen voor onderweg terug op de fiets, haha. Ahh, de tijden!

1 like

Wat fijn voor je :two_hearts: dit weekend wordt er mooi weer voorspeld dus ik hoop dat je er van kan genieten!

1 like

Ik vind dit eigenlijk wel chill om te lezen, we moeten toch minder vliegen en dit lost dat probleem al een beetje op :stuck_out_tongue:

6 likes