Wat je even kwijt wilt #25

Ja pfff dat is dan meteen weer zo’n hele onderneming. Ben echt al jaren niet meer uitgegaan in een andere stad, een paar jaar geleden deed ik dat nog wel eens. Ik zal het eens bespreken haha, waar ga je heen?

Ik heb zo’n vermoeden/onderbuik gevoel dat morgen mijn vrijgezellenfeest gaat plaatsvinden :partying_face:

34 likes

Oeh veel plezier indien het inderdaad zo is!

1 like

Er is morgen een beachparty op het Waalstrand zag ik. Ik ga zelf niet heen, maar misschien iets om naar te kijken?

Houd je van techno? Dan kan je naar zomer.marathon in de 013 stad. Dr Lektroluv komt :heart_eyes:

1 like

Gewoon de url kopiëren en plakken en dan komt dit eruit:

1 like

Ja maar ze draaien drum & bass en dat vind ik echt kut :stuck_out_tongue:

@August hmm soms kan ik het wel waarderen. Ik ga even kijken!

1 like

Een gin tonic en cocktail verder en ik voel me ver heen… en het is pas half 11…

1 like

Weet iemand nog een leuk hotel in Valkenburg? Voor niet teveel geld?

Ben de dans ontsprongen hehehe.

Haha, ja dat kan. Ik vind dat juist leuk en techno weer geen reet aan :stuck_out_tongue:

1 like

Ik ben Pisnicht: The Movie aan het kijken en ik word gewoon kwaad van sommige uitspraken/meningen van mensen.

2 likes

En Zomer Couture in Goffert? Of niet je ding?

Jawel dat vind ik heel leuk maar ik ga ‘s avonds uit eten! Dus dat is een beetje lastig

1 like

Ik ben een soort ariva translater/informatie station. Altijd word er aan mij in wat voor een taal dan ook gevraagt waar mijn trein naar toe gaat. En ik weet ook altijd alle stops haha.

Nu was het een relugieus gezin en ik zit hier met mn memmen half uit mn shirt

8 likes

Iedere avond hetzelfde liedje: nog een aflevering van een serie/YouTube video kijken en mezelf haten morgenvroeg, of verstandig zijn en gaan slapen.

Uiteraard kies ik altijd voor het eerste en blijft het nooit bij 1 aflevering. :+1:t4:

Ik ga morgenochtend (moet om 5.15 op) op vakantie en kan niet slapen verdomme

1 like

Hahaha love dit! Repelscheetje ook echt :joy::joy:

Wil nog wel ff zeggen dat ik het lief vind dat je me redden. Aangezien je ook je hele red mij gifjes album had kunnen droppen.

1 like

image

Gemiste kans.

8 likes