Wat je even kwijt wilt #26

@Paperclip @Krabsalade
Echt een verademing dat ik niet de enige ben haha ik doe echt altijd lompe dingen als ik daar rijd omdat ik het gewoon en niet snap en het ook niet echt blijft hangen van “oh ja dit is het punt waar ik…” want alles lijkt gvd op elkaar

1 like

Ik vind deze “rotonde” juist heel duidelijk? Gewoon goed letten op de borden en pijlen dan kan het haast niet fout gaan.

Haha, ja, volgens mij vul je ook echt de ruimte die je hebt, als ik kijk naar wat vrienden allemaal vergaren :sweat_smile:.

Ik raak snel overweldigd door spullen, dus ik zie mezelf ook echt nog groter wonen met 2 volledig lege kamers, haha. Of zo’n kamer met 1 kast en een zetel in en verder leeg (ik heb niet eens een tv) :joy:.

2 likes

Ik heb nu echt behoefte aan iemand naast me om gewoon even troost te bieden terwijl ik een potje huil.

2 likes

Ik ben al wel beter geworden met spullen wegdoen, maar nog steeds niet heel goed. Ik heb bijvoorbeeld drie volle billy’s, omdat ik boeken wegdoen echt ontzettend moeilijk vind, heb met de slechtste boeken nog een emotionele band. Laatste keer dat ik verhuisde wel twee dozen vol weggedaan, maar als ik geen ereader had gekocht had ik inmiddels wel een extra billy nodig denk ik… Heb overigens ook geen tv, wil geen groot scherm in mijn relatief kleine kamer, haat het dat dat zo snel het middelpunt wordt.

@HvO Mijn naaimachine is stuk, maar ik heb het wel een tijdje gedaan. Heb een cursus gedaan om de basis te leren en verder veel zelf aangekloot. Als ik mijn naaimachine eindelijk heb laten repareren (heb het zelf geprobeerd maar kwam er echt niet uit) ga ik denk ik via youtube wat tutorials zoeken om alles weer even op te frissen. Ik vind het heerlijk om een avond aan te kloten met dat ding. Heb nog niet veel, maar mijn grote trots is wel een soort t-shirtjurkje, mét zakken!

@TheOne

2 likes

Ik zit onder naailes, er is ook een Topic waar meer info te vinden is! Raad vooral aan niet meteen te beginnen met dure stof, maar eerst te oefenen met proeflapjes om de basis onder de knie te krijgen als je eerst zelf aan de slag wilt.

1 like

Ja, boeken is ook mijn zwakke punt, die liggen ook letterlijk overal verspreid hier. Wel echt de hel om te verhuizen, haha.

1 like

Hartje als troost (niet omdat ik het leuk vind dat je het moeilijk hebt).

1 like

Ik ben benieuwd wat je hiermee bedoelt, zou je dat willen toelichten? Hoe je nu leeft?

Mijn moeder heeft het me geleerd, maar YouTube is een goudmijn! Het helpt enorm om het te zien en je kunt er echt alles vinden van beginner tot moeilijkere technieken. Ik denk dat een cursus ook heel leuk is als je dat in je buurt kunt vinden, maar je kunt mbv YouTube iig beginnen met rechte lapjes aan elkaar naaien en wat naden/zomen oefenen.

1 like

Ik heb net schoon (wit) beddengoed en ik lig nu paprikachips te eten en rosebier te drinken :+1:t4: Nu alweer zin om morgen weer de wasmachine te claimen

5 likes

Zullen we snel een keertje afspreken? :heart: je mag me ook wel appen als je een luisterend oor nodig hebt!

1 like

Ik werk maar 2 dagen per week :sweat_smile:. Ik vind het niet erg om meer te werken, hoor, maar dat is nu niet echt nodig. Ik werkte een paar jaar terug 6 op 7 en ik ben toen op een gegeven moment 1 jaar op reis gegaan. Dus wat ik bedoel, is dat ik het niet erg vind om periodes hard te werken en dan een paar maanden vrij te hebben (hoeft niet meteen een jaar, haha), of juist lange tijd minder hard te werken en veel vrije tijd te hebben (zoals nu). Als ik mezelf op die manier kan onderhouden en ook nog wel van het leven kan genieten (zonder echte luxe, een groot huis, veel spullen o.i.d.), vind ik dat méér dan prima en dan wil ik gerust tot m’n dood werken, zonder pensioen.

Edit: Veel liever dit dan me nu de poten van onder m’n lijf te werken, om dan “van m’n pensioen te kunnen genieten”.

(Maar ja, je weet natuurlijk niet hoe je oud wordt en of je nog in staat zal zijn om te werken.)

4 likes

Ik heb op ja geklikt, maar meer omdat ik sinds het lezen van dit artikel een andere kijk op het begrip ‘‘iets te verbergen hebben’’ heb, best interessant!

1 like

Ah telkens als ik de correspondent zie bedenk ik me dat ik écht een abonnement moet nemen. Ga het meteen doen. Ik ken dit boek en de strekking van het artikel wel. Maar ik denk dat ze op de radio meer bedoelden van ‘je hebt geheimen voor je partner’ oid en dat vind ik zo’n onzin

1 like

Heb echt zon lelijke bloated buik van de blaasontsteking. Getver. Maar ik moet zaterdag goed uitzien want dan heb ik familiedag en word ik weer onderworpen aan de vleeskeuring aka mijn familie.

Wie wil je zien?

Ja, inderdaad nog nooit van gehoord :stuck_out_tongue:. Succes met de keuze, haha. Als het bij mij eenmaal in m’n hoofd zit, krijg ik het er niet meer uit.

1 like

Ik voel nu enige stress want heb twee prikborden besteld en naar mijn werk laten sturen en ik ben er morgen niet hahaha, ben benieuwd of het ook in zo’n doos komt

2 likes

Ik wil een nieuwe taal leren, maar kan niet kiezen (classic me :roll_eyes:). Ik ben benieuwd welke jullie zouden kiezen?

  • Arabisch
  • Russisch
  • Swahili

0 stemmers