Wat je even kwijt wilt #26

Dankje!
Ik denk dat ik dan toch voor mijn zwarte nette broek ga. En kleurig shirtje en dan zwarte blazer ofzo. Straks even passen.

1 like

Ik heb mijn browser geschiedenis gewist op m’n laptop maar als ik nu wat Google dan komen de zoekresultaten veel groter in beeld te staan dan voorheen. Hoe kan dit? Ik heb niks veranderd aan tekstgrootte ofzo en die staat ook gewoon nog op 100%.

Ik heb dit ook. Tijdje geleden al op t forum gevraagd maar niemand wist het. Ik probeer er maar mee te leven.

Ik moet zo weer naar mn logeerhuis, kan wel janken. Ben nu nog bij mn ouders.

Zo gek. Vind het stom, heb niks aangepast.

Hoe kan je ook weer toegang vragen tot het members only (heet dat zo) gedeelte?
Heb gezocht maar kon het niet zo goed vinden…

Niet zo moeilijk te vinden hoor: Updates en mededelingen

De koffers staan klaar, alles in huis is opgeruimd en schoon en kind slaapt. Morgen op vakantie! Jammer dat je niet je eigen bed kan meenemen, die ga ik missen :rofl:

10 likes

Het hooooooost

Thanks! Ik deed het via zoeken toen zag ik het niet, maar god hoe kan ik hier overheen hebben gekeken haha

1 like

Zusje is blijven eten (pizzaaaa), daarna hebben we gewandeld en ijs op en nu kijken we nog samen ER :heart:

7 likes

@nox sterkte morgen :kissing_heart:

1 like

Waarom? Is het niet fijn daar :sob:

Nee ik vind van niet :sob: super groot en ik voel me daar vet alleen en eenzaam

Ja ik ga ook sowieso mn scharrel er lekker laten slapen en mn moeder wil ook wel af en toe langskomen, maar het grootste deel van mn vriendinnen woont en werkt in brabant dus ik kan die niet appen van hey heb je zin om te komen logeren want dat gaat gewoon niet zo makkelijk. Maar ik ben gewoon van plan om bijv de zaterdagavond lekker thuis te slapen en nog vaak thuis te eten.

1 like

Wow wat is ‘De Familie Kruys’ KUT

2 likes

Ik heb m’n vriend op werk leren kennen en sinds december weet ook een groot deel van de afdeling dat we samen zijn, maar omdat we op werk totaal niet klef tegen elkaar doen vroegen twee (indirecte ) collega’s, totaal los van elkaar, of we nog samen waren.

Ik ben echt in staat, om de eerst volgende keer als iemand het vraagt of we nog samen zijn, om dan te gaan beginnen met janken en zeggen dat het sinds een paar dagen uit is.

Sorry maar mijn relatie is geen publiek bezit.

3 likes

Jezus wat irritant. Het zou toch raar zijn als jullie wel heel klef waren op het werk?

Ik ben nu al dik een maand verkouden en moet iedere keer hoesten tot aan kokhalzen toe de laatste tijd. Heel mijn keel voelt ook opgezwollen. Ik ga er morgen toch maar weer mee naar de dokter… ik ben ook helemaal buiten adem als ik de trap op loop. Hoop dat het geen long infectie is of iets dergelijks.

Ja dat dacht ik ook. Maar blijkbaar heb je alleen maar een relatie met een collega, als ze je minimaal 3x per week samen in een magazijn zien vozen.

2 likes

Ik heb net popcorn gemaakt in een magnetron met zo een AH zakje. Het ruikt nu zo lekker in huis.

2 likes