Hahaha ik had precies hetzelfde. Uiteraard heb ik het ook gelezen
Nee waren wel echt classic toeristen. Als ik op de foto sta kijk ik in ieder geval wel heel boos.
Vragen of je even weg kan gaan?? Wat bizar. Zou ook pissig geworden zijn
Heb gisteravond na veel nadenken een spraakmemo naar mijn ex gestuurd, had niet verwacht dat hij zou reageren, maar toch gebeurde het. En nu heb ik weer hoop dat het goed komt, ook al weet ik dat dat niet realistisch is. Ik mis hem zo erg blegh
In welke regio en kerk zoek je? PKN? Een familielid van mij is ook dominee en vrouw, als je nou toevallig in die regio woont…
Edit: ik lees nu in welke regio je zoekt. Degene die ik ken, is dominee in regio Utrecht.
Paria?
Haha, yes, dat was ik. De term is BEC, Bitch Eating Crackers. Iemand die je zo op de zenuwen gaat dat zelfs als ze iets onschuldigs doen als crackers eten je ze haat.
Gamed ie? Misschien een PlayStationstore / Xboxstore / Origin / iTunes cadeaucard? Weet dat ik mijn broertje daar altijd erg blij mee maakte.
Een doos tissues en handcreme
Nee misschien een leuke game of gadget?
Kan je ergens controleren of je Iphone gehackt is? Ik begin een beetje paranoide te worden ofzo. Mijn wekkergeluid was opeens veranderd. Men zei dat ik on line was op whatsapp terwijl dat niet het geval is.
Krijg er zo een eng gevoel van
Hahah ik kijk ook altijd boos als mensen irritant zijn in de bieb in de hoop dat ze doorhebben dat ze vervelend zijn, helaas werkt het nooit.
Ik heb eigenlijk zin om een leuk jurkje aan te doen, om de herfst te vieren. Maar ik heb ook vrij vandaag wat betekent: niet douchen, niet aankleden en zeker niet met iemand praten. Dus ja voorlopig blijft het kamerjas en joggingbroek.
Heb super lekkere pannenkoeken met pecan vanillestroop gegeten trouwens.
Oh wacht k steek wel een geurkaars aan om de herfst te vieren.
Dit klinkt echt fantastisch.
Als je morgen wel de deur uit moet kan je ook dan gewoon lekker je jurkje aan! Hoef je vandaag geen moeite te doen, tenzij je daar natuurlijk zin in hebt.
Ja, graag!
Bioscoopbon?
Viel me ook tegen, dit feestje (neem ik aan).
Verder ook de hele dag zoet met een kater.
Geen idee bij welk kerkgenootschap je zit en wat je situatie verder is, maar houd alsjeblieft vol! Vind het zo belangrijk dat vrouwen gelijkwaardiger worden aan mannen in de kerk en dezelfde functies kunnen bekleden. Is bij onze kerk nog niet het geval helaas. Belangrijk dus dat vrouwen als jij daarvoor willen gaan! Maar snap dat het heel frustrerend is dat je geen plek kunt vinden…
Ik moet boodschappen doen, maar ik wil een bepaald product hebben en daarvoor kan ik niet naar de dichtsbijzijnde supermarkt maar moet ik verder fietsen en ik heb hier geen zin innn
Oh was jij er ook! Stom, heb je niet gezien en dat in zo’n kleine ruimte.
Was ook vooral buiten, vond het een beetje tam allemaal.
Ohhh ik ben ook een paar keer buiten geweest. Ja vond ik ook, terwijl ik me daar normaal altijd prima vermaak.