Wat je even kwijt wilt #27

Pff ik heb straks nog een skype call, maar ben nu al te moe om mijn ogen nog open te houden. Hopelijk duurt het gesprek niet al te lang.

Precies wat ik wilde zeggen, het is echt een vorm van coping. Je moet iets zeggen om het luchtiger te maken, anders neem je elk probleem mee naar huis.

3 likes

Het is quiz night :smiley:

8 likes

Wat een kutwijf! Mep haar !!

2 likes

Wow superlullig inderdaad! Hoop dat je je er nu niets meer van aantrekt. Mensen kunnen zó lomp zijn.

1 like


Sowieso echt mega onbeschoft om zo te gaan zitten hengelen naar zulke persoonlijke informatie bij collega’s :confused:

1 like

Ik kijk Ranking the Stars en het gaat over schoonmoeders. Effe mind blown dat Patricia de schoonmoeder van Ryanne is geweest :joy: Ik wist wel dat ze iets met Christina iets had gehad maar even niet deze connectie gemaakt tijdens het programma haha!

14 likes

Dat verhaal van Ryanne ook hahaha

2 likes

Kon niet kiezen dus ik heb bij ome Ali 11 telefoonhoesjes besteld

4 likes

Ik ben zo labiel vandaag, heb een dikke huilbui gehad op werk om praktisch niks, en zat net te snikken na die post over het dochtertje dat als enige niet was uitgenodigd. Normaal ben ik juist de ratio zelve, wat is er aan de hand?! En nee, ik moet niet binnenkort ongesteld worden.

1 like

Dat verhaal was echt fanatastisch en hoe ze Patricia nadeed haha. Ik heb dit vanmorgen tijdens klaarmaken voor werk zitten kijken, gelijk vrolijk haha!

3 likes

Klinkt goed! Moet binnenkort dagelijks met de trein reizen, dus op zoek naar een goede fles

Nu wil ik deze

8 likes

Super sneu voor jullie. Hoe gaat het met je dochter? Heeft ze het een beetje van zich af kunnen zetten?
@Mhysa ook echt rot voor jouw dochter. Ik snap je gevoel van iedere dag mee willen gaan heel goed.

2 likes

Ik durf hier geen heet water uit te drinken. Had een keer heet water erin gedaan, 5 uur later kwam er nog stoom uit en was het misschien 95 graden ofzo. Voor koud water is hij echt de allerbeste.

Heb voor mijn thee Contigo flessen, als ik op 100 graden kook weet ik dat ik deze na 3-4 uurtjes ongeveer kan drinken, en op 90 graden na 1 tot 2 uur al.

Had er met de aanbieding 4 gekocht en 2 koffiebekers. Heb nog maar 2 waterflessen en 1 koffiebeker over over omdat mijn moeder, zusje en vader ze ook erg fijn vonden.

Ben weer aan het wachten op een aanbieding al is het 20% ofzo, ben ik bang dat ze nooit meer met 50% te krijgen zullen zijn ;(

1 like

Is die niet supershiny? Mijn oog werd initieel naar de gouden getrokken, maar ben dan ook een enorme ekster

:clap::raised_hands:

Mooi gezegd!!

Yesss het is gelukt thanks

1 like

Morgen een afspraak bij de huisarts om te kijken of ik nu ik gestopt ben met de slaappillen ook met mn anti depressiva kan stoppen.

13 likes

Ahhh keuzestress