Wat je even kwijt wilt #6

HAHAHAHA.

image

9 likes

Ohh ik van de modjes daar! Ik was Jessicaat. Was jij tegelijk met Miss froggy en Lege melkfles en die allemaal?

Heeft iemand wel eens wat bij uniqlo gekocht? Is de kwaliteit een beetje oke? Er is sinds kort een winkel geopend hier en ben wel benieuwd maar als ik de prijzen zie (laag) doet t me meer aan h&m/primark denken.

Ik weet mijn naam ook niet meer, heb ook meerdere accounts gehad

1 like

Ik had precies hetzelfde toen ik ging studeren! Ga je volgend jaar de master doen? Zo niet, dan kun je ook de bachelor op de uni doen waar iedereen heen gaat (als je dat wilt) en de master aan de andere uni.
Ik vond het zelf ook wel fijn om naar een andere stad te gaan als alle klasgenoten, lekker een nieuwe start enzo. Als je meedoet met de introductieweek ontmoet je meteen veel mensen

1 like

Er is zelfs een heel topic hier over dacht ik! Zal hem even zoeken.

Edit: oh ik bedoelde deze, maar dat is niet helemaal wat je vroeg sorry!

Edit 2 misschien deze:

1 like

Heb net chocola gekocht en lig nu in bed :sleepy:

4 likes

Ligt er aan welke studie. Bij alle kleinere studies sowieso niet. Bij de grotere studies kan het misschien zo zijn dat je aparte werkgroepen hebt af en toe, maar over het algemeen volg je de vakken gewoon met alle bachelorstudenten. Is ook wel logisch want er zijn helemaal geen ‘klassen’ op de uni. Daarnaast hebben de meeste studies wel een apart introdag voor premaster studenten, dus je leert ze vast wel kennen

1 like

Ik vind de kwaliteit erg fijn. Alleen de maten zijn soms een beetje raar. Dus ik zou aanraden het wel te passen. Ik vind het vooral een fijn merk voor basics en werkkleding.

1 like

Pff dit weer. Is het koud koop ik herfst kleding, is het weer te heet voor die kleding :slight_smile:

1 like

Was GSP die website waar je ook kleding voor je ‘model’ kon maken aka tekenen met een soort ingebouwde paint? :stuck_out_tongue: Ik heb die site volgens mij maar enkele keren bezocht omdat ik zelf dollmakers maakte zoals dit hieronder :’)

11 likes

Ah top!
Ik ben namelijk ook op zoek naar nieuwe werkkleding maar wil niet al te veel geld kwijt zijn maar ook niet in vodden lopen haha.
Ik ga deze week eens kijken.

Ik vind die enkelbroeken en de overhemden die kreukel vrij zijn erg fijn. Ook de cashmere truien zijn mooi maar die zijn nog wel een beetje prijzig.

1 like

Mijn vriend bestelt er wel eens, vind t heel fijn!

2 likes

Neh fok primark trouwens, heb vandaag mijn milieubewuste trui aan dus ga die sporttop ergens anders vandaan halen (wel echt nodig)

1 like

Wow ja nu je het zegt komt het weer terug bij mij. Ik deed dit nooit want kon het niet zo goed haha

5 likes

Klinkt goed allemaal.
Ik zag al dat ze voornamelijk veel basic kleding hebben dus ik denk dat ik wel wat fijne werkkleding ga vinden daar.

1 like

Herkenbaar!

Eens. Op het egf durfde ik vaak iets niet te posten met het idee van mensen gaan mijn reactie totaal uit het verband trekken of iets zoeken om te zeuren. Hier heb ik dat gevoel totaal niet en zelfs als ik iets post waar ik een tegen reactie op kan verwachten krijg ik een respectvolle reactie terug. Op het egf was je dan al helemaal de grond in getrapt.

12 likes