Wat je even kwijt wilt #8

Je moet het ergens aanvragen als je de 50 topics hebt gehaald dacht ik! Zal het even mee opzoeken.

1 like

Vandaag is de eerste dag deze week dat ik uitgerust wakker word, eindelijk. Nu een kop koffie aan het drinken, zalig :coffee:
En ik had deze week gezeik met de paar dagen dat ik gewerkt had bij de opzet van een nieuwe kledingwinkel. Volgens hen had ik 1 van die dagen niet gewerkt terwijl dat wel zo was. De vrouw op het interimkantoor heeft het dan in orde gebracht voor me en nu zie ik dat ik 3 uur teveel uitbetaald ben. Mij horen ze niet meer hoor haha.

9 likes

Je moet je toegang aanvragen. Maar aangezien je de afgelopen 2 uur ongeveer 50 posts hebt geplaatst wordt je aanvraag niet goedgekeurd denk ik. Dit is een beetje posten om het posten om maar voldoende posts te hebben namelijk.

3 likes

Waar kan ik dat vragen dan ? Ben een oude ellegirl haha ! Dacht gaat vast vanzelf. Had al wel wat post hoor zat hier vanaf begin

Bericht aan de mods sturen. Zie op je profiel dat je eerder ook wel wat postte, maar je hebt de afgelopen 2 uur elke 2 minuten iets gepost… Dat is wel beetje overkill :stuck_out_tongue:

2 likes

Voortzetting van de discussie Updates en mededelingen:


Eindelijk

14 likes

Klopt dacht dat vanzelf dan de andere post kon zien :rofl:

Was op elle altijd zo hè ahah

Je kan ook gewoon naar de education desk gaan ofzo?

Ik was net koffie halen en iedereen om me heen bestelde warme chocolademelk met slagroom? Ik snap dat niet. Hoe kan iemand sochtends warme chocolademelk met slagroom wegkrijgen??? Geen judgement naar de mensen die het wel kunnen hoor, ik snap het gewoon niet

3 likes

Haha met slagroom vind ik dan wel appart. Ik heb een collega en die drinkt iedere ochtend warme chocolademelk. Ze lust geen koffie/thee maar wil wel iets warms.

2 likes

Ja, ik dacht ook aan de kringloop. Ik geef het ook liever aan vriendinnen of familie, maar die hebben allemaal óf grotere of kleinere voeten :stuck_out_tongue: Hmmm…

Edit: Yes! Ik heb een vriendin gevonden met dezelfde maat. Die wordt denk ik erg blij van de Dr Martens :relaxed:

2 likes

@Niettepruimen Dat snap ik wel, als je toch iets warms wil. Het is ook kut weer hier. Maar goed ik krijg nooit warme chocolademelk of slagroom weg dus ik mag ook niets zeggen eigenlijk

@Santeria Voor al je studie en carriere vragen kan je een afspraak maken by de service desk education office ofzo. Ik kijk er letterlijk nu naar (wel van mijn faculteit), of gewoon een afspraak maken (online of bij zo’n desk) met een student advisor. Als je laat weten waar het om gaat bereiden ze zich alvast voor en kan je al je vragen in 1x kwijt en ben je zo verder geholpen. Veel meer info dan van een mentor, lecture, of internet

1 like

Ik hoor net dat mijn oma is overleden, en ben heel verdrietig, maar kan mijn zusje niet bellen want zij weet het nog niet. Want mijn moeder wil het haar pas vertellen als ik er ook naartoe kan gaan vanmiddag omdat mijn zusje last heeft van paniekaanvallen en we niet willen dat ze alleen is.
Maar nu zit ik dus verdrietig te zijn, moet zo mn kind ophalen bij de peuteryoga en mijn vriend zit in een bespreking. Dus typ ik het maar hier

1 like

Misschien hier in het weggeef topic?

1 like

Wat een nare situatie, ook dat je niet met je zus het erover kan hebben. Kan je een vriendin even bellen? Gecondoleerd in ieder geval, hier mag je ook spuien en verdrietig zijn :kissing_heart:

Wat een rot situatie. Heel veel sterkte! Is er niet iemand anders die even langs kan komen? Ik kan me voorstellen dat alleen zitten nu even heel vervelend is

Gecondoleerd en sterkte!

Dank jullie, dit is al heel fijn en lief. Ik heb een andere moeder van die yoga geappt of ik even langs kan komen en dan kan ik het straks wel weer ana om tussen al die vrolijke rotpeuters te staan denk ik. Maar idd, zou nu gewoon het liefst met mijn zusje willen praten over ons lieve omaatje.
Dank jullie wel!

2 likes

Hier kan je soms je schoenen inleveren bij een schoenwinkel voor een goed doel en dan krijg je een waardebon. Mogen zowel kapote als nog oké schoenen zijn

1 like