Wat je even kwijt wilt #8

Waarom zou je daar überhaupt iets willen kopen?

11 likes

Hahaha of twee dozen waar dan in sierletters opstaat wat er in die dozen opgeborgen moet worden. Zo’n lelijk en onnodig merk.

6 likes

Haat die winkel ook Echt, waarschijnlijk staat er dan ook nog ‘pillow’ op die fucking kussens want op alles moet worden aangeduid wat het is?! (moet altijd mee met mijn moeder als ze samen wil winkelen😭)

5 likes

Misschien even lekker lang douchen en dan gaan slapen. Laat die mensen maar

5 likes

Leuk houtvuur want de tafels zijn vaak wel van echt hout. #lekkererwarmpjesbijzittendezeherfst

2 likes

Mijn koelkast zit altijd echt vol :flushed:
ook dingen die ik maar af en toe nodig heb staan erin zoals kappertjes, augurken, harissa, sambal etc. En gewoon genoeg om van te kunnen leven. Wil altijd genoeg eten in huis hebben

1 like

Heb een bullet journal gekocht bij action maar die voorste “example pages” eruit gescheurd, nu spijt want nu zie je dat er gescheurd is en ja.

  • Nieuwe kopen van twee euro
  • Gewoon starten en invullen, je wilde ze eruit hebben dus met die pagina’s er in ben je ook niet tevreden

0 stemmers

Ik heb de teksten voor werkcollege niet gelezen en nu hoop ik dat ik morgen niet de beurt krijg om iets te vertellen erover. Dat vind ik zo eng :sob:

1 like

Een kennis van me is volgens mij een beetje aan het doorslaan?
Hij heeft sinds een tijdje een vriendin en een uur geleden is hij op al haar facebook berichten beginnen reageren met “ANTWOORD EENS OP MIJN BERICHTEN??!!”
Die exact zelfde zin echt op 20 facebook berichten van haar (die teruggaan tot vorig jaar etc…). Ben echt super nieuwsgierig nu en wil hem graag sturen of alles ok is maar dat zijn mijn zaken helemaal niet natuurlijk. Wel bijzonder om te aanschouwen :stuck_out_tongue:

19 likes

Kan je er niet met een scherp mesje langs om die rafels weg te snijden? Of snij je dan in één keer de inhoud los, haha

O wacht er is toch variatie.
Op een foto van 2 jaar geleden schrijft hij “IS HET MOGELIJK TE ANTWOORDEN?”

Hij is ook wel een beetje tokkie dus eigenlijk verbaast het me niet.

16 likes

Ik denk dat ik me beter buiten zo’n soort zaken houd haha plus ik spreek hem echt maar 1x per paar maand…
Denk wel dat het zoiets is: ze hebben ruzie, zij is boos op hem en negeert hem. Genegeerd worden is kut natuurlijk dus hij slaat door en begint overal berichten te sturen.

5 likes

Love drama vanaf de zijlijn

20 likes

Hahhahahahahs kun je niet reageren of liken? Ik moet lachen om dit

4 likes

Zo voel ik mij nu ook:

3 likes

Opeens ben ik geobsedeerd door dit nummer:

Ik heb medelijden met de mensen om me heen.

3 likes

Mijn kat is opeens geobsedeerd door zoethoutthee, ze volgt me als een sniper en zodra het glas staat gaat ze eruit drinken. Daarnet zat ze ook echt met haar pootje te hengelen in het glas. Oké.

11 likes

Wie de fuck verzint het om 7.00 te vliegen? Oja ik zelf. 🤦

7 likes

Ik heb ook een reisdag vandaag maar ook een kater :cat: En ik moet met een boot, huilon.

1 like