Wat je even kwijt wilt #9

Hallooo joe ik ben er weer. Oeh mijn eerste post op dit forum. Ik snap er nog niet veel van, en weet ook niet hoe actief ik ga worden, de forumpauze beviel mij wel. Was alleen erg nieuwsgierig hoe het met iedereen was en wie hier allemaal zitten, maar weet niet echt of ik daar nu achter ga komen eigenlijk, kwestie van hier langer meelezen dan een kwartiertje denk ik :stuck_out_tongue:
En een vraagje: zijn er veel topics verborgen voor meelezers en alleen toegankelijk voor frequente posters? Want ik denk dat juist die topics mij interesseren (het date topic bijvoorbeeld).

48 likes

@Flamoes @Disconnected Gefeliciteerd! :tada::confetti_ball:

Jeeeeeeej!!!

1 like

Je moet 50 Posts hebben en dan toestemming vragen aan een mod idd

1 like

Ik was aan het zappen en ik kwam langs This Time Next Year op RTL4, en er zat iemand die net op het punt stond om te vertellen wat ze dan gedaan wou hebben volgend jaar. Ik was toch wel benieuwd dus bleef even kijken, zegt ze: “this time next year heb ik… een deel van mijn bucket list afgewerkt!!!” :roll_eyes: Heb maar weer doorgezapt.

2 likes

Hoi!!! :tada:

1 like

Ok hm ben benieuwd of dat gaat lukken. Met mijn frequentiegemiddelde van de afgelopen 15 jaar wel, maar niet gezien hoe de forumpauze toch wel beviel.
Mocht iemand me bij willen praten; zijn er nog nieuwe relaties bij gekomen, kinderen en trouwerijen in het verschiet? Grote stappen gemaakt? Of gaat alles fijn zijn gangetje? Hier ben ik vooral zo benieuwd naar, de persoonlijke dingen :o Echt, dat doet een forumverslaving dus; je oude mede-forummers niet los kunnen laten. Anyway, hoop dat het met iedereen die ik van voor mei 2018 ken (:’)) goed gaat, en ok ook met de nieuwe forummers :wink:

16 likes

Mja, ik ben op maandag normaal altijd vrij. Dus dan heb ik dat gevoel pas op maandag :weary:

Je weet dat je teveel ijsjes eet, als je in een lange rij staat en de eigenaar al enthousiast naar je aan het zwaaien is.

28 likes

Hoop dat je taart na 4 uur wel uit de oven is :wink: maar anders; ik laat hem altijd staan tot hij licht bruin is. Dat moet volgens het recept bij 50 minuten zijn, maar mijn oven klopt niet dus het wordt vaak toch wat anders.

Hoe kom je in het members only gedeelte? Zocht het leed dat daten heet topic, maar kan het niet vinden. Heb wel meer dan 50 berichten.

Maar ik zie niet precies welke topics dit zijn toch? Of kijk ik met mijn neus.

Staat hierboven. Paar posts terug scrollen.

1 like

Nee, klopt. Maar wel een uitleg wat je moet doen als je de 50 gehaald hebt :yum:

1 like

Had ik al gevonden haha, maar bedankt! Ik kom bij je terug. Vroeg of laat :sweat_smile:

1 like

Net terug van de hele avond een vriendin met liefdesverdriet troosten en nu voel ik me zelf ook een beetje verslagen ofzo. Tijd voor wijn.

1 like

Lief dat je nog reageert! Hij is er inmiddels uit ja hahaha. Recept klopt bij mij ook lang niet altijd maar vind iets van een indicatie wel fijn altijd. Ik heb hem nu inderdaad laten staan tot hij lichtbruin was en daarna nog even met folie erover want m’n appels waren best wel ‘nat’, en het is helemaal goed gekomen! :blush:

Ik heb de laatste week echt heel erg last van haaruitval. Ik durf mijn haren niet te wassen of te komen omdat er echt plukken vanaf komen :sob: Hebben meer mensen hier last van?

Ja ik heb dat ook! Volgens mij hebbem best veel mensen dat in het najaar. Als ik douche dan haal ik ook plukjes van mn bovenbenen af ( wat dus hoofdhaar is haha)

1 like