Wat je even kwijt wilt

Ja lijkt mij ook goed. Al krijg je dan op gegeven moment misschien wel dat er minder snel nieuwe leden bij zullen komen, omdat het forum zonder members only gedeelte wat saai is?

aan de andere kant wordt het afgesloten gedeelte dan denk ik wel opener, meer foto’s/persoonlijker etc

4 likes

Zooo hee echt confronterend wat je allemaal kan zien! Nu al duidelijk dat ik hier te vaak post, haha

Slik.

@anon39978576 hoe heb jij in zo’n korte tijd 2000 hartjes gegeven?!

1 like

Ja, 100 klinkt nog best wel veel. Ik wil ook niet gaan spammen ofzo om dat te moeten halen haha

Jongens, voor het min. aantal berichten bestaat een poll. Hier erover discussieren heeft niet zoveel zin. Je mag altijd je stem uit brengen als je dat nog niet gedaan hebt of daar een bericht achterlaten. Binnen nu en een paar dagen sluit de poll.

1 like

Ik like alles

4 likes

Wanneer je er eindelijk uit bent een ventilator van 500 euro te gaan kopen, is hij overal uitverkocht :sob:

1 like

Hoe krijg je dit overzicht? Ik krijg alleen de samenvatting van 1178 mensen en niet dat overzicht.

Iehl hoezo ben ik 244 keer bekeken…

Vrijdag naar de nieuwe Star Wars film, zin in!

3 likes

Ik wil eigenlijk toch graag een stappenteller, hopelijk dan iets gemotiveerder om die stappen ook te maken. Maar dat is ook het enige wat het ding hoeft te doen, heeft iemand ervaringen met zoiets? Ik wil niet aan een fitbit.

Settings, notifications, show previews! Weet niet of je een iPhone hebt hoor, maar zo kan ik dat instellen.

Edit: Oh sorry, ik lees net je vorige post. Vreemd dat jij dat niet kan zien? Als ik een bericht heb zie ik staan 'Message from X"

1 like

Nee dat is hoeveel topics je hebt bekeken vanaf het begin haha :grin:

1 like

Oooh thank lord

1 like

Ik vind 100 wel veel… ik ben best wel actief qua lezen op dit forum maar ik post niet altijd even veel omdat ik niet altijd wat bij te dragen of te melden heb. Ik zou het wel jammer vinden als ik dan veel niet kan lezen. En ik vind het ook niet erg inclusief voor eventueel nieuwe leden. Weet dat we daar nu nog geen last van hebben, maar als er geen nieuwe leden komen, zou het ook zo kunnen zijn dat dit forum een stille dood sterft. Ik bedoel, ook op het EGF kwamen er nieuwe en waardevolle leden bij toch? De meesten hier zijn nu al ruim in de twintig, maar we hebben ook mensen die nog geen 20 zijn en die heel Ellegirl niet hebben meegemaakt. Ik zou het jammer vinden als die ook worden geweerd.

3 likes

Ik denk dat dat is hoevaak jijzelf het forum bezocht hebt?

Edit: of idd topics bezocht?

1 like

neem aan dat dat is hoe vaak je profiel bekeken is

Nu al bijna huilen #npo1 joee!

Nog meer mensen last van niet te kunnen inloggen op de telefoon? Ik geef daar m’n wachtwoord in, maar krijg de melding dat het onjuist is. Als ik hem op m’n browser in vul, gaat het gewoon goed.