Weg in eigen land

Ik ben op zoek naar nieuwe B&B’s (of hotel/huisje evt) om naartoe te gaan! Plaats maakt niet uit, behalve de Achterhoek/Twente want dat is dan weer te veel in de buurt haha. Het is voor 2 personen dus het liefst geen huisje voor 6 man wat de prijs ook omhoog brengt.

Ik heb geen bijzondere eisen maar wel veel voor mijn gevoel haha

• privacy (geen slaapkamer echt bij mensen in huis)
  • eigen balkon/terras/tuin
  • rustig gelegen (liefst buitenaf) maar wel gezellige dorpjes/stadjes met restaurants in de buurt (we hebben een auto)
  • iets met water bij de B&B of in de buurt (zwembad/zwemplas/hottub/jacuzzi etc., ligt ook beetje aan het seizoen)
  • lekker uitgebreid en gevarieerd ontbijt

Eventueel een optie dat de B&B-eigenaren ook een avond voor je koken wat je soms wel eens als arrangement ziet, maar is geen must hoor.

Ben benieuwd of jullie tips hebben!

Ik ga deze post ook weer gebruiken om nogmaals te benadrukken dat iedereen maar de lieve mensen van Peis en Vree in Friesland moet gaan haha (die voldoen aan alles van mijn lijstje behalve de avondmaaltijd)

https://air.tl/tNW73FxJ. Deze (of het andere huisje dat zij te huur hebben) en dan eten bij Oan Tafel of Jan, beiden in wergea

4 likes

Wat vind je van de andere B&B’s die bovenaan getipt worden?

2 likes

Gewoon even via Airbnb oid kijken? Daar kan je dit ook als zoekcriteria instellen.
Wel een brede vraag om hier even te stellen, vind ik.

3 likes

Zeeland of middelburg of domburg? Is nogal wat anders hé :sweat_smile:

1 like

Weet iemand een leuk hotel in Nederland om met 4 jarige naartoe te gaan ? Liefst met zwembad

Moeten onze zomervakantie nog boeken, help!

1 like

Wat is een leuk park van europarcs om naar toe te gaan met een bijna 3 jarige? In het najaar, dus binnen activiteiten zijn wel handig (binnen zwembad, speeltuin etc)

Ik ben alleen op zuiderzee in biddinghuizen geweest, dus geen vergelijkingsmateriaal. Maar vond daar de binnenspeeltuin en het zwembad erg leuk voor kleine kindjes. In het zwembad is een apart peuterbad met een piratenschip.

2 likes

Heeft iemand nog tips voor lunch en avondeten in Amersfoort?

Dara

2 likes

Ik ga wel eens naar Hete Kolen, Dara, Habibi of t Kannetje.

Voor lunch Anna’s Smaakatelier of Juffrouw Jacoba (verborgen tuin!)

2 likes

Hete kolen!

4 likes

Avondeten: Rozey, Ninh binh (Vietnamees), Awaze (Ethiopisch)
Lunch: buuf in de serre, SEM

1 like

Hete kolen, Madonna

2 likes

Iemand tips voor een nachtje weg? Ik wil graag 1 nachtje weg maar de meeste locaties die hier genoemd worden zijn vanaf 2 nachten.

Lijkt me wel tof als er iets speciaals bij zit, bijvoorbeeld een hottub buiten ofzo.

Mag max 200 euro zijn

2 likes

Peis en Vree in Fryslan (hier al door meerdere mensen bezocht) heeft een hottub, en die is voor 1 nacht te boeken.

2 likes

Nee die is ook voor twee nachten :frowning:

Oh, dat is dan… Veranderd? Ik ben in de war nu. Sorry voor de dode mus!

2 likes

Waar in NL heb je een goed Spa hotel?
Er zijn vlg mij wel veel hotels met los te boeken massages of zwembad maar wat is echt dat luxe gevoel met veel faciliteiten?

1 like

Fort Resort Beemster!

6 likes