@AmazoneSlash Gewoon een sauna inderdaad, wat bedoel je precies?
Ik bedoel of het oke is zoals: is het groot, of te klein dat je niet even buiten de sauna kan zitten/liggen. Ik snap dat het niet is zoals een thermae 2000 maar op de foto’s ziet het er niet heel groot uit. Kun je jezelf daar een paar uur vermaken of is het gewoon ff de sauna in en dat was het?
Heeft iemand nog het chillste plekje in nederland/duitsland/belgie voor als je 30+ weken zwanger bent met een peuter van 2? Mag op een park (liefst wel kleinschalig), mag een huisje ergens zijn. Maar graag met verwarmd zwembad en wat natuur op loopafstand (bos, heide, strand).
Ik wil gewoon een chille vakantie zonder er veel op uit te hoeven trekken. Mag ook best lekker luxe
Ik ben er 15 jaar geleden ofzo voor het laatst geweest, maar was altijd prima! Had toen wel een behandeling erbij en lunch, maar dan was het echt lekker voor een hele dag.
De Cantharel! Ben daar geweest vlak voor de baby kwam. Heerlijk gegeten en ontbeten in het hotel, gezwommen (klein maar fijn) en gewandeld in de bossen.
Heeft iemand een tip voor een last minute hotel waar je dicht bij de natuur zit en een mooi uitzicht hebt? Gewoon ergens in NL
Cantharel in Apeldoorn
Boutique hotel Beekhuizen
@TantePollewop heeft helaas geen plek!
@Babka wil wel liever echt een hotel hotel, hebben net afscheid genomen van onze hond en een lodge voelt dan meer als iets waar hij bij had moeten zijn
Oh nee
Landgoed Hotel Avegoor in Ellecom. Is wel “gewoon” een Fletcher-hotel, maar wel aan de ingang van Nationaal Park Veluwezoom.
Erve Hulsbeek (Oldenzaal)
Waar zit je leuker op Ameland? Hollum, Nes of Buren?
Of maakt dat allemaal niet zo uit?
Het hangt een beetje af van wat je zoekt!
Hollum: Meest westelijke dorp, iets rustiger. Dicht bij de vuurtoren en stranden.
Nes: Het levendigste dorp met de meeste horeca, winkels en uitgaansgelegenheden. Ook de haven ligt hier, dus makkelijk bereikbaar.
Buren: Kleiner en wat rustiger dan Nes, maar nog steeds gezellig. Dicht bij natuurgebieden zoals het Oerd.
Ik was afgelopen weekend in Nes, we hadden elektrische fietsen gehuurd dus waren ook met een half uur in Hollum en bij het Oerd. Ik vond het wel makkelijk dat we met 5 minuten fietsen vanaf de boot bij ons huisje waren.
Ik weet niet wanneer je wilt gaan en of dit nog hetzelfde is als zo’n 8 jaar of nog langer geleden, maar toen was ik er in februari (Nes) en was alle horeca dicht. Schijnbaar gaan de meesten die maand weg.
Heb nog gezocht of ik er iets over kon vinden, maar nee. Misschien is dat nu dus anders.
Weet alleen dat wij dat niet wisten en de straat inliepen waar dus normaal gezellig alle terrassen en heaters waren, alles potdicht zat.
Uiteindelijk was het daardoor juist een heerlijk rustig weekend want de internetverbinding was ook slecht en dus was ik noodgedwongen volledig vrij.
We gingen toen dus alleen maar luieren, wandelen en dineren bij Nobel (want die was dus wel open want was ook hotel)
Nes! En dan lekker borrelen bij het van heeckeren bij een vuurtje op het terras of naar het strand en naar sjoerd!
We willen in mei gaan, dus het is dan niet zo uitgestorven gok ik.
Gaan we voor Nes, thanks allemaal!
Heerlijk eiland! En sowieso niet heel groot dus je kan alle plekken wel aandoen!
Dan is er niets aan de hand inderdaad, alvast veel plezier!