Durf te vragen #5

De stomerij heeft zoiets een keer voor me opgelost! Geen idee hoe precies maar je zou 't daar kunnen vragen of ze het kunnen want daar weten ze echt alles van vlekken

2 likes

Tipje: koop er een van 100% katoen of van badstof, niet van polyester. Die zijn namelijk knetterstatisch.

4 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Ik ben zelf ook even gaan kijken, want wil ook een nieuwe. Vind die van Hunkemöller heel mooi, maar is allemaal polyester en ik denk daardoor best zweterig + droogt niet goed in een sauna of uit bad.
Nu zag ik dat er ook zulke zachte badjassen van katoen bestaan. Ben niet zo thuis in stofjes maar deze lijkt me dan van fijnere kwaliteit / wat zwaarder. https://www.bol.com/nl/nl/s/?searchtext=linnick+pure+badjas

1 like

Ik weet dat er een mogelijkheid is om gepersonaliseerde poster te laten maken op basis van games. Ik zoek er eentje in de stijl van league of legends, stardew valley, monster hunter world oid. Waar de characters dus gebaseerd kunnen worden op mijn omschrijvingen.

Oh en als iemand hier illustrator is en dat kan / wil. Hit me up! Het hoeft niet perse via Etsy ofzo.

Iemand enig idee waar ik dat kan laten maken?

1 like

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Leuke/handige apps voor je telefoon

Om hoeveel characters gaat het? En wat is je budget? Er zijn denk ik wel illustrators die dit standaard aanbieden waardoor ze files hebben die ze kunnen personaliseren waarmee de kosten wat lager blijven. Als je iemand inhuurt die het from scratch moet maken zal dat wel wat duurder zijn. Ik illustreer zelf ook en ben dus wel even benieuwd naar je idee!

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Ontharingstopic

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Huishoudtopic

Is het goed als ik je een privé berichtje stuur?

Tuurlijk!

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Reizen / Vakantie #2

ik ben laatst geslaagd bij de Bijenkorf

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: FF Opsporing verzocht

Zit iemand bij ASN bank? Ik heb een aantal betalingen die ik dit weekend heb gedaan die vandaag zijn teruggeboekt naar mijn rekening. Dus ik heb bv bij de Jumbo betaald zondag, en die afschrijving zie ik idd in de app staan, maar vandaag heb ik ook een terugboeking van Jumbo van precies dat bedrag. En zo nog een aantal.

1 like

Geen last van!

1 like

Heb ik (helaas) ook geen last van.

1 like

Er stond in de app dat er dubbele afschrijvingen waren gedaan en dat je je geld terug zou krijgen, is dat het niet?

Sta je niet rood?

3 likes

Heb je nu gratis boodschappen?

2 likes