Om hoeveel characters gaat het? En wat is je budget? Er zijn denk ik wel illustrators die dit standaard aanbieden waardoor ze files hebben die ze kunnen personaliseren waarmee de kosten wat lager blijven. Als je iemand inhuurt die het from scratch moet maken zal dat wel wat duurder zijn. Ik illustreer zelf ook en ben dus wel even benieuwd naar je idee!
Is het goed als ik je een privé berichtje stuur?
Tuurlijk!
ik ben laatst geslaagd bij de Bijenkorf
Zit iemand bij ASN bank? Ik heb een aantal betalingen die ik dit weekend heb gedaan die vandaag zijn teruggeboekt naar mijn rekening. Dus ik heb bv bij de Jumbo betaald zondag, en die afschrijving zie ik idd in de app staan, maar vandaag heb ik ook een terugboeking van Jumbo van precies dat bedrag. En zo nog een aantal.
Geen last van!
Er stond in de app dat er dubbele afschrijvingen waren gedaan en dat je je geld terug zou krijgen, is dat het niet?
Sta je niet rood?
Heb je nu gratis boodschappen?
Ik heb ook niks terug!
Uhhh ja dat is het inderdaad Had niet ver genoeg naar beneden gescrollt dus zag niet dat die betalingen dubbel van mn rekening waren gegaan.
Mag de Bruna nog tot 18.00 open zijn? Ik zie overal van wel maar dit is toch een niet essentiële winkel?
Pakketjes ophalen en bezorgen was toen de winkels gesloten waren vorig jaar als essentieel bestempeld.
Misschien als het een post punt heeft wel? Bruna die ik ken heeft postnl punt.
Heeft iemand hier al eens gerouterneerd via Vinted? Verliep dat vlot?
Kan je überhaupt retourneren als de reden is dat de maat niet past?