Durf te vragen #5

Ik heb het idee dat diepvrieszalm ook altijd dunner is waardoor het veel sneller droog wordt. Ik heb wel eens dat ik verse zalm koop en dat invries en daar heb ik dat probleem niet bij, maar diepvriesvis waag ik me niet meer aan.

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Heb jij een hobby?

Ik ga dit weekend naar Utrecht en heeft iemand tips om lekker te lunchen en dineren?

1 like

Er is een Utrecht topic, die staat helemaal vol met tips

2 likes

Oh sorry, wist ik niet :see_no_evil: thanks!

1 like

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Ik wil binnenkort een keer Indiaas bestellen bij een restaurant hier in de buurt dat goede beoordelingen heeft. Ik ben alleen niet zo bekend met de Indiase keuken. Wat zijn echte aanrader? Ik ben een hele makkelijke eter, alleen geen enorme vleeseter, dus vegetarisch mag zeker. Ik heb een tijdje een Nederlandse vlogger gevolgd die in India woonde en die zwoor bij paneer (?) maar is dat echt het lekkerst? Ik zoek tips!

Mijn favorieten zijn paneer pakora, paneer jalfrezi, chicken tikka, samosa’s en onion bhaji.
Meestal bestel ik meerdere kleine gerechten ipv één groot gerecht. Lekker verschillende soorten naanbrood er bij, heerlijk.

Indiase desserts vind ik minder lekker want die zijn me vaak net iets te zoet, maar met de voor- en bijgerechten kan ik me helemaal uitleven. :drooling_face:

5 likes

Als je van mango houdt, mango lassi is een heerlijk koude soort van mango smoothie

4 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Werk (algemeen topic)

Ik heb zo’n thermodopper en doe er regelmatig thee in. Tot nu toe geen last van geuren of dat je het proeft als je er daarna gewoon water in doet. Scheelt denk ik wel dat ik hem direct daarna altijd schoonmaak, en ik heb er nog nooit koffie of heel sterke thee oid in gedaan, volgens mij blijft dat langer hangen. Dus voor een lichte thee vind ik hem fijn!

1 like

Ik doe alleen water in mijn insulated Dopper en zelfs daar komt aanslag van… niet in de fles maar wel in dr plastic hals. Ik heb daar geen last van met mijn Chilly’s of Hydroflask. Die doen overigens ook beter hun werk qua koel/warm houden dan Dopper, ben groot fan van Hydroflask! Dus als je nog niks heb gekocht zou ik zeker aanraden daar even te kijken.

1 like

Ik vind zelf dus de Hydroflask heel fijn! Zeker die met de wide mouth kan je ook goed schoonmaken (alles kan ook in de vaatwasser). Ze hebben heel veel verschillende modellen en maten dus er zit altijd wel iets tussen wat voor jou handig is.

1 like

Ik doe er thee en chocomel in, er komt wel wat aanslag maar het valt nog wel mee als je het er niet lang in laat zitten. Alleen geen koffie want die smaak gaat erin zitten

2 likes

Geloven jullie in oil pulling?

Dat bedoel ik ja! Stomme autocorrect :sweat_smile:

1 like

Iemand weleens tickets met korting via Tripper besteld? Het lijkt er betrouwbaar uit te zien, maar zou fijn zijn om nog te horen dat het echt in orde is!

Ik heb het jaren geleden een tijdje gedaan, was goor en ik merkte er niks van verder

Wat voor parfum? Eau de parfum of eau de toilette? Veel gebruiken hoeft niet eens

In je haar spuiten kan helpen.