Durf te vragen #6

Je hebt wel een site waarop je een overzicht met allerlei sites hebt en dan ziet hoe moeilijk het per site is om je account te verwijderen (dat moet je dan zelf nog wel allemaal handmatig en zelf doen, helaas). Kost wel een stuk meer moeite, maar alsnog wel handig omdat je dan een leidraad hebt om ze nog eens bij langs te gaan. Ik kan hem wel even opzoeken als ik thuis ben, als je wil.

1 like

https://haveibeenpwned.com/ misschien?

Die laat alleen datalekken zien van bedrijven die gehackt zijn.

Zon website met al je accounts bestaat niet, gelukkig maar want dat zou heel privacygevoelig zijn.

2 likes

Dat is alleen een database met websites waar je account gehackt is. Al kwam ik er daardoor wel achter dat ik kennelijk een Neopets account heb (?!).

Voor nieuwsbrieven kan je kijken naar unroll.me of CleanFox. Maar beide verkopen je gegevens door en vind ik zelf echt geen betrouwbare partijen. Wel handig. Maar dat is gelijk het nadeel van elke partij die iets soortgelijks aanbiedt (ook als er iets zou bestaan om al je accounts te zien): ze hebben toegang nodig tot bepaalde diensten en het is vaak erg onduidelijk wat ze met de verzamelde gegevens doen.

3 likes

Oh ik las weer eens te snel :sweat_smile: ook @Feather

3 likes

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Cadeau inspiratie topic

Is die niet van Credomen ofzo? Hahaha vind dat altijd zo’n irritante reclame en rare zin. Credo is waar je in gelooft ofzo? En dat is dat je van stijl houdt? Hahah ik snap m niet :joy: ohja en nu heb ik dat zinnetje ook in m’n hoofd :joy:

2 likes

Is het niet zo’n bamboe merk bamigo ofzo?
Het is zo’n “mannen” merk volgens mij maar ik kan er ook even niet bij welke nou precies

1 like

Nevermind :slight_smile:

1 like

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Sieradentopic

Ik ben 23 en ik heb eigenlijk elke dag veel zin in sex. Ben ik de enige? Is dit zo bijzonder? Wanneer wordt het een verslaving?

Ja

4 likes

Hebben jullie strategieën voor de +30 graden die het komende dagen gaat worden?

Zo min mogelijk bewegen en lekker in mijn huis blijven die ik helemaal dicht gooi.

2 likes

Huilend in mijn onderbroek voor de ventilator liggen

34 likes

Naar kantoor gaan waar ze airco op standje -15 staat

5 likes

De airco aansluiten, alle oude doeken die ik heb voor de ramen hangen en uitgeteld op het koelmatje van m’n kat liggen.

2 likes

Vroeg uit bed, tussen de middag weinig doen en dan in de avond weer leven. Makkelijk eten, salades oid. De ramen in de nacht open doen en overdag alles potdicht. Luchtige kleding aan. Evt. Voetenbadje. Zoute limonade drinken. Lakens voor de ramen. En als ik iets in huis ga doen, doe ik dat met zo weinig mogelijk kleren aan want anders zweet je je dood. Als het echt heel heet is en ik mijn draai niet kan vinden, naar de bibliotheek, supermarkt of waar dan ook waar airco is.

3 likes

Alle gordijnen dicht, naar je werk gaan en hopen dat het ‘s avonds niet al te heet is geworden.

3 likes

Afzien en hopen dat ik 's avonds ergens het water in kan plonzen

1 like