Fitbit Charge 4 - Black is zowel beste koop als beste uit de test.
Dankjewel
Wij hebben deze en die is volgens mij een stuk groter dan het gemiddelde tostiapparaat. Blijft wel een beetje proppen, maar is wel te doen.
Hebben er meer mensen last van een storing ofzo in Outlook? Ik probeer een mail te verzenden, maar deze blijft in mijn Postvak UIT hangen en komt niet bij verzonden items te staan. Als ik Outlook afsluit staat er ook dat er niet verzonden berichten in Postvak UIT staan
Ik had hier gisteren ook last van, maar de mail was uiteindelijk wel aangekomen
Oooh haha shit dat hoop ik eigenlijk want heb het redelijk vaak opnieuw geprobeerd Hebben die mensen straks 10 mails
Bitch eating crackers
Bitch eating crackers
Ik liep vandaag langs de blokker en daar hing een poster op het raam dat ze deze week een XXL tosti-apparaat verkopen (alleen deze week stond er). Op de foto leek het alsof er een hele boterham in past.
Oh!
Deze is het dan:
De afmetingen van de bakplaat staan er ook en is indd groter…! Mijn man gaat hem morgen halen. Bedankt voor de tip!
ah wat leuk, ik hoop dat hij fijn is.
Dit moet hem inderdaad zijn, en in de recensies lijkt iedereen er blij mee te zijn en te zeggen dat er inderdaad een hele boterham in past.
Zo grappig, ik moest meteen aan je denken toen ik die poster zag.
Ik hoor heel graag of je er tevreden mee bent als je hem gebruikt hebt
Is er een vogelgeluiden expert hier die ik een filmpje toe mag sturen die ik gemaakt heb? Tenminste, ik denk dat het een vogel was want het kwam uit de bomen maar het klonk als een gemarteld konijntje. Ben zo benieuwd wat het was.
Ik ben absoluut geen expert, maar een vriendin van mij wel. Ik wil het wel naar haar doorsturen om te zien of zij er iets van kan maken?
Totale radiostilte
Je hebt ook apps die het redelijk goed kunnen herkennen, misschien kun je dat ook eens proberen!