Durf te vragen #6

Je hebt ook apps die het redelijk goed kunnen herkennen, misschien kun je dat ook eens proberen!

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het auto- & motortopic

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het auto- & motortopic

Is goed! Ik stuur je een dm

@Eileen welke app?

1 like

Is er toevallig iemand met een juridische achtergrond die veel weet van Zeden en even in mijn dm wil sliden? Er is iets mij niet helemaal duidelijk en heb geen zin in weer een onnodig gesprek met de politie.

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Zijn alle zonnebrillen van modewinkels als H&M, Weekday, … sowieso van slechte kwaliteit (qua bescherming tegen UV bedoel ik)? En wat met merken als Ace&Tate? Ik wil een zonnebril met degelijke bescherming maar ik weet niet of ik dan automatisch naar de brillenwinkels moet. Zijn er ook ergens kwalitatieve en hippe budgetzonnebrillen te koop?

4 likes

Jaren geleden had ik een bril vam H&M waar ik na een halve dag hoofdpijn van kreeg, sindsdien alleen maar merkbrillen gekocht zoals Rayban… ik ben mn zonnebril helaas kwijtgeraakt en wilde niet nog een x 100euro uitgeven aan een nieuwe. Via Zalando eentje gevonden van het merk Pilgrim voor 35 euro en ben er blij mee! Kan het zo een hele dag ophouden…

3 likes

Conclusie : goedkope brillen zijn ook prima

4 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Sieradentopic

Volgens mij geeft H&M tegenwoordig ook aan wat het UV-filter is van die zonnebril. Zo kun je dus ook zien of het een ‘goede’ is of niet

1 like

Wat ik vooral fijn vind aan m’n (toevallig Ace&Tate) zonnebril die niet van H&M komt, is dat hij goed op maat versteld is. Daardoor draag ik 'm meer en langer, en zit veel prettiger. Ik vind daardoor de uitgave ook wel meevallen want heb mijn zonnebril inmiddels een jaar of 5. Terwijl goedkope zonnebrillen rustig 5 per seizoen werden door kwijtraken/toch niet fijn/etc.

1 like

Ik denk dat je ooglid dan sowieso al dicht zit?

Heeft iemand wel eens zoiets geprobeerd?

4 likes

Klinkt wel als iets wat ik nodig heb

7 likes

Ik heb dit gehad toen mijn wijsheidstand werd getrokken (lokale verdoving, ik reageerde verkeerd). Mijn oog werd toen inderdaad afgeplakt want als ik knipperde, knipperde er dus maar één oog. het andere bleef gewoon open staan. Ik voelde dat zelf niet, had totaal niet in de gaten wat er aan de hand was. Uuuuuren later ‘ontwaakte’ het andere deel van mijn gezicht dan, maar knipperen ging dan ook trager dan normaal. Echt heel vreemd eigenlijk.

6 likes

Ja ik! Ik gebruik hem in de ochtend een paar uurtjes. Volgens de gebruiksaanwijzing mag je het namelijk niet te lang dragen (vooral in het begin niet). Ik merk dat ik de rest van de dan dan ook bewuster (meer rechtop) zit. Aanrader wat mij betreft

2 likes

Oh ik heb er trouwens wel een zonder band om je maag. Dat lijkt me dan weer niet lekker zitten :thinking:

3 likes

Weet jij nog waar je de jouwe gekocht hebt?

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: MastercheFF