je reageert per ongeluk op mij ipv op @Neroli
Oja, ik moet idd naar IOS 15 updaten!
Edit: ik heb geupdate, maar ik denk dat het gewoon niet kan met mijj telefoon
Wat zijn fijne speakers voor maximaal zo’n 150 euro? Ze moeten er ook een beetje leuk uitzien, niet van die typische computerspeakers. Bluetooth is leuk maar geen must. Geluid is belangrijker, maar ik ben absoluut geen audiofiel. En wel bedraad want ze zijn voor thuis, om aan te sluiten op een platenspeler.
Zit er hier iets voor je bij?
Ik heb deze boxen, ze zijn wel iets boven je budget maar voldoen aan alle eisen. Ik heb ze thuis op de platenspeler en televisie aangesloten en ze hebben ook een bluetooth functie. Het geluid is wat mij betreft heel goed! Het enige minpunt vind ik dat het bluetooth bereik niet super groot is. Als mijn vriend de boxen met zijn mobiel heeft gekoppeld en hij loopt naar boven valt de verbinding weg, maar that’s it! Verder nog steeds heel blij mee.
Als je iemand met een iphone belt en je krijgt gelijk “gebruiker is in gesprek”, is diegene dan ook daadwerkelijk “in gesprek” of kan het ook zijn dat die telefoon op vliegtuigstand/niet storen staat of dat je geblokkeerd bent? Ik kom er zo even niet uit
Als ik mijn moeder bel en ik heb dit dan is ze met iemand anders aan het bellen.
Als een iPhone op niet storen staat gaat hij volgens mij niet eens over, maar wordt het gesprek meteen gestopt. Dus kiestoon en dan stop.
Als ik het me goed herinner hoor.
Mijn fitbit is kapot (laadt niet altijd even goed op, doet alsof ie bij 60% al leeg is) en dit is nu de tweede waarbij ik dat heb. Dus nu twijfel ik tussen een nieuwe fitbit en een apple watch. Wat zouden jullie doen en waarom?
Mijn iPhone is gister gevallen: de hele achterkant is gebarsten. Ook het glas om de camera’s heen. Gelukkig zijn de camera’s zelf gespaard gebleven.
Iemand een idee wat het vervangen van de achterkant van een iPhone 13 pro kost via Apple?
Kan bij Apple Support alleen de prijzen vinden voor de voorkant.
Bij coolblue bieden ze het aan voor 669 (wel gecertificeerd etc. lijkt het
Wat een prijs! Op het achterste glas zitten verder geen sensors onder oid?
Niet normaal. Ik lees nu ergens dat ze je hele iPhone vervangen?
Ik baal zo!
Ik heb mijn batterij vervangen bij The PhoneLab, @fullmoon , en ik vond het betrouwbare en fijne service. Qua waarde zou ik dat eerder doen dan de prijs van Coolblue.
@pastelzwart @TanteBetje
Oh super fijn zeg! Dankjewel! Ik ga dit doen denk ik.
Dat logo boeit me niet zo en heb er toch altijd een hoesje omheen.
Reparatie vandaag al gedaan door The Phone Lab. Heel tevreden mee, ziet er super netjes uit.
En scheelt honderden euro’s in vergelijking met andere aanbieders.
Iemand anders met tele2 of t-mobile last van heel traag internet (mobiel)? Ik kan online nog niets vinden over een storing maar mijn vriend en ik hebben er allebei last van
Mijn iPhone heeft een obsessie met ‘een paar AirPods’ die hem achtervolgt, ik krijg steeds meldingen dat iemand dan kan zien waar ik ben. Maar ik weet zeker dat dit mijn eigen paar AirPods is. Weet iemand hoe ik van deze stroom meldingen af kom? Ik kan het elke dag pauzeren maar zou er graag wat langer vanaf willen.
Is het niet de melding voor als je je airpods achterlaat? Dat kan je uitzetten in “zoek mijn”
Mijn iPhone kan de nieuwste software-update niet downloaden. Ik hoef ook niet de nieuwste, maar wil wel een iets nieuwere ivm een bepaalde app en accessoire, ik heb iOS 14.5 nodig. Het lijkt onmogelijk te zijn om die 14.5 te downloaden; het moet per se de nieuwste zijn lijkt het wel? Weet iemand hoe ik toch nog een andere update kan downloaden? (zonder gebruik van kabels)