Durf te vragen #6

Ik heb een schoolfoto uit de derde klas (ruim 15 jaar geleden) waar ik niet op lijk en van opzij op sta. Nog nooit gedoe mee gehad.

5 likes

Oke, dan durf ik het aan haha!

1 like

Ik probeer iets te bestellen bij Yves Rocher, maar ik moet een ‘adres omschrijving’ invullen. Wat is dat?

Misschien is dit een hele domme vraag, maar als ik Google op adresomschrijving krijg ik alleen meer dingen over gewoon adres. Maar als ik m’n hele adres daar invul, krijg ik een foutmelding. En ik kan het ook niet leeg laten.

1 like

Er staat jouw adresboek, dus kan je niet gewoon thuis invullen? Zodat als je weer bestelt je gewoon thuis kan aanklikken

2 likes

Omg ja dit was het dus :joy: ik had het nog nooit ergens gezien dus ik begreep niet helemaal wat ze nou bedoelde. Maar het is gelukt haha. Thanks!

8 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Huishoudtopic #2

Ik heb al jaren een foto op m’n ov chipkaart waar ik zo opsta:

😀👍

Dus nee denk niet dat het een probleem is :laughing:

13 likes

Kan iemand een goede compacte broodrooster aanraden?

Ik weet niet hoe compact je precies wil, maar ik heb deze Blokker BL-50001 Broodrooster 750W | Blokker en ben daar heel tevreden over!

1 like

Tip voor eventuele volgende keren: Digitale pasfoto? Die maak je zelf bij Pasfoto.me

Ik heb toen hier mijn pasfoto besteld. Je kan meerdere pogingen doen dus zelf bepalen wanneer ie n beetje leuk genoeg is haha en gewoon via post thuisgestuurd.

9 likes

Ik ben er net achter gekomen dat ik het verkeerde artikel retour heb gestuurd. Hij ligt nog bij het afleverpunt.
Heeft er iemand bij een pakketpunt gewerkt (ups in dit geval, maar bij andere werkt het misschien hetzelfde?) en weet je of de retouren door de bezorgers worden meegenomen of komen ze daar apart voor? Ik kan natuurlijk meteen bellen morgen, maar dan weet ik of ik daar speciaal vroeg voor mijn bed uit moet!

Edit: gelukt! Bleek door de bezorger in de middag meegenomen te worden, dus was nog op tijd

1 like

8 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Cadeau inspiratie topic

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het grote medische vragen-topic #3

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het ‘help ik zoek’-topic

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het ‘help ik zoek’-topic

Wat handig! Ik sta nog zes jaar met een soort manische mug shot op m’n id-kaart :smiling_face_with_tear:

@moderators Staat dit topic bewust in de categorie Gezondheid? Of is dat per ongeluk gegaan met het verplaatsen van berichten?

3 likes

Ja ik had echt geen zin in weer lelijke pasfoto’s en kwam toen daar terecht hahah nu zijn ze iig nog redelijk te doen. Ik stond met pony op mijn oude ID kaart maar mijn knot valt een beetje weg op de foto waardoor het net een bloempotkapsel lijkt :joy::joy:

3 likes

Iemand hier ervaring met een sandqvist rugzak? Ik sta op t punt er 1 te kopen, maar weet niet of t de prijs waard is

1 like

Sinds wanneer valt dit topic in de catogorie gezondheid?

Sorry als ik verkeerd ben maar volgens mij is het

Betekent als het nu is, net zoals gebeurt
Ik ben ziek dus dat betekent dat ik de hele dag in bed lig

En betekend en gebeurd als het al geweest is
De steun die ik kreeg toen ik ziek was heeft veel voor mij betekend

Oke ik hoop dat dit goed is haha

8 likes