Ik boek net een hotel en dit staat er:
“ To make sure you are fully prepared to check in, please be informed that a credit card is required to stay with us.”
maar wat wordt hiermee bedoeld, dat ik mijn creditcard steeds moet achterlaten?
Ik boek net een hotel en dit staat er:
“ To make sure you are fully prepared to check in, please be informed that a credit card is required to stay with us.”
maar wat wordt hiermee bedoeld, dat ik mijn creditcard steeds moet achterlaten?
Nee, je moet een credit card hebben om überhaupt te kunnen boeken en verblijven. Die hoef je nooit ergens achter te laten.
Nee, als je incheckt scannen ze je cc zodat ze die kunnen belasten als je iets breekt, de hele minibar leeg haalt, er opeens vandoor gaat zonder te betalen etc
Oh haha zo. Tnx! @kaneel
Dit stond in de bevestiging nadat ik al had geboekt met cc.
Ik dacht dat met “stay” werd bedoeld dat die cc daar bij de receptie moest blijven #nietok
Geen probleem! Met stay bedoelen ze hier dat het nodig is ‘om bij ons te verblijven’, dus als je geen cc kan tonen kan je daar niet verblijven
Zou dit fake zijn? Ik durf de code niet te scannen. Als ik zoek op packs.nl en via daar de code + postcode invoer dan komt eruit dat het geen geldige combinatie is.
We hebben geen bloemen of vers besteld. Het lijkt ons ook gek dat er iemand bloemen naar ons op zou sturen, we zijn niet jarig/een ander speciaal iets.
Ik kreeg net een mailtje dat mn ww van facebook was verandert, dit was ik niet. Heb m wel kunnen terugkrijgen zeg maar. Maar ik heb volgens mij 20 vrienden dus snap niet hoe of waarom, is mn emailadres dan ergens op zo’n lijst gevonden en had ik bij facebook hetzelfde ww? Zijn er nu dingen die ik zou moeten doen?
soms krijg je zoiets van je werk. of een vriend of vriendin of familie lid doet iets aardigs.
mijn moeder had mij een boek gestuurd met Kinderboekenweek bijv. zou dat zelf nooit geweten hebben.
Dankje. Al komt ie met een oud ww voor bol, als ik die nu doe dan klopt t al niet meer. En verder checkt ie maar 2 andere dingen.
Bij die andere site komt er wel wat naar voren maar voornamelijk oude zooi en waarvan ik ook echt niet mn ww zou weten.
Heeft iemand een oplossing? Heb gewoon een heel rijtje en meestal werkt een van die wel, en weet dat je ook apps hebt maar hoe doe je dat als je bv ook netflix op je laptop kijkt.
Fuck ik zie nu dat er 2 weken terug op een ander emailadres iets is binnengekomen als hersteladres van mn gewone mail. Raak hier echt zwaar in de stress van.
Ja denk dat ik dat maar moet gaan doen. Vertrouw echt niks meer nu. Zie wel dat mn eigen telefoonnummer toen is toegevoegd is toen, dus dan zal ik het zelf wel zijn geweest?
Iemand tips voor handige ww managers?
Bitwarden is ook wel heel handig.
Gisteren is er een scooter over het achterwiel van mijn vouwfiets gereden. Ik was op een fietspad met twee richtingen en wilde links de stoep op. Dit was wel midden op het fietspad, niet een opgang van de stoep. Ik stapte af voor de stoep, want die was best hoog en ik had veel bagage mee. Er kwam dus een scooter van achter en die reed over mijn achterwiel en viel daarbij. Ik stond echt volledig op de linkerhelft van het fietspad en hij had rechts er langs gekund. Hij wilde waarschijnlijk rechts inhalen, maar ik denk dat hij echt voldoende tijd had om terug naar rechts te gaan. Gelukkig niemand gewond en scooter deed het nog. Ik was zo geschrokken dat we geen gegevens hebben uitgewisseld. Ik vraag me nu toch af wie hier dan fout zat? Ik omdat ik op een random plek links een stoep op wilde of hij met zijn scooter die mij op een linkerhelft van een fietspad omver rijdt? Weet iemand hoe dit zit?
Euhmmm vooral van jou onhandig, had je wel goed gekeken of er iemand aan kwam? Heb je aangegeven dat je naar links ging. Hangt nog van zoveel dingen af.
Is dat net achter een bocht? Als er in principe geen afslag/straat is maar jij gewoon de stoep opgaat verwacht een andere weggebruiker dat wss niet. Zag jij die scooter? Waarom wachtte jij niet tot die scooter voorbij was? Is best een grijs gebied qua aansprakelijkheid in zo’n geval.
Ja en hoe hard reed die scooter @Cala Een scooter hoor je over het algemeen wel aankomen (oke behalve als hij electrisch is misschien), dus als je een scooter achter je hoort is plots naar links gaan niet zo handig. Maar misschien reed die scooter zo hard dat je al met je manoeuvre bezig was toen hij er ineens was?