Durf te vragen #6

Ha goeie!

2 likes

AH ook, zowel verse taaikorstjes als taaitaai in een zak.

2 likes

Of pizza hawaii :sunglasses: @Pininhetweb

8 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Huishoudtopic #2

Nog lekkerder! :clap:t3:

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Sieradentopic

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Juridische vragen

Heeft iemand ervaring met Stoov kussens? Zo’n elektrische kruik lijkt me wel wat (vooral voor de veiligheid ten opzichte van een warmwaterkruik) maar hoe warm is dat nou eigenlijk? De warmste stand is 42 graden, dat zal wel niet te vergelijken zijn met kokend water in een kruik :sweat_smile:

Gern ervaring met de kruik. Maar een kruik met warm water blijft nooit heel lang warm. Een van Stoov kan wel lang 42 garden blijven.

1 like

Ik heb van stoov een big hug. En op de hoogste stand is het uiteindelijk te heet om op te blijven zitten.
De infrarood warmte dringt diep door.

6 likes

Oh, ik zie dat die big hug ook tot 42 graden kan dus dat is goed om te weten!

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Juridische vragen

Over Stoov kan ik niets zeggen, maar doe alsjeblieft geen kokend water meer in je kruik! (Of heb je niet zo’n rubberen?) Dat is heel gevaarlijk namelijk want daar zijn ze niet op gemaakt.

2 likes

Ik doe half kokend/half heet, maar ik weet inderdaad dat het echt mega slecht is dus daarom ben ik nu wel op zoek naar een alternatief. Warm water in een gewone kruik vind ik niet echt lekker warm…

3 likes

Verbaast me, mijne is ‘s ochtends nog warm als ik ‘m ‘s avonds vul!

2 likes

Welke heb je?

1 like

Gewoon zo’n oud rubberen ding met een warme hoes eromheen. Doe ik dan heet (geen kokend nee!) water in en onder de dekens en ‘s ochtends voelt ie nog best lekker warm aan :open_mouth:

9 likes

Ik heb voor t eerst een losse lichaamsmassage bij een massagesalon geboekt (normaal doe ik dit alleen als onderdeel van een dagje wellness). Nu vroeg ik mij af: ga je bij zo’n massagesalon helemaal naakt of houd je je broekje/string aan? Het gaat om een complete lichaamsmassage vd achterkant van het lichaam.

Je houdt je ondergoed aan en daar wordt een handdoekje overheen gelegd.

1 like

Alleen onderbroek toch? BH gaat bij mij wel altijd uit.