Durf te vragen #6

Wij kijken die aflevering tegenwoordig ook regelmatig en hebben dit al zó vaak aan elkaar gevraagd :joy: alleen hebben het nog nooit opgezocht. Dus geen idee haha. Maar ik deel je vraag.

2 likes

Aflevering 366. Favoriet door de dansende aap. :joy:

Maar wij vinden het ook zo’n gek en random stukje met die maskers.

3 likes

Haha ja die aap is geweldig! Ik denk mensen van de productie? Maar die ene vrouw lijkt ook wel wat op Dieuwertje Blok :smile:

3 likes

Geen idee hoe de mensen heten maar dit kon ik vinden:

3 likes

Ahhh dus toch! Super bedankt voor het antwoord :raised_hands:t2:

3 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: MastercheFF

Opgelost!

4 likes

Ik gok 26mm?

2 likes

Ik denk 31 eigenlijk!

13 likes

Ja, ik denk het ook. Vooral door de “gegraveerde” schakel boven de 12.

@crazyplantlady Ah :joy:

2 likes

Mijn eigen horloge is namelijk 28 diameter en die is wel echt smal hoor, smaller dan die op jouw foto (denk ik). Ik heb dunne polsjss

[foto weg]

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Gametopic

Thanks!

Het verlossende antwoord komt ook zo, ben weer bij degene die ‘m omheeft, dus zal even meten.

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Huishoudtopic #2

Die van Martijn Krabbé?

image

26 likes

Weet iemand zit hoe het met de verzending van kaartje2go? Bij greetz verzenden ze hem namelijk op de dag dat je het aan geeft maar ik vind het bij kaartje2go een beetje onduidelijk.

Opa is 17 januari jarig, als ik 17 januari als verzenddatum neer zet dan verandert de verjaardag automatisch naar 18 januari. Betekent dit dat het kaartje 17 op de post wordt gedaan en 18 aankomt? Dus dat ik eigenlijk 16 als verzenddatum moet aangeven? Zo ja; wat maken ze het onnodig lastig. :joy:

3 likes

Ja klopt! Je kiest echt de verzenddatum uit en niet de bezorgdatum, dus dan zou ik de 16e kiezen.

3 likes

Dankjewel! Ik kon het nergens in de FAQ vinden hoe het nu precies zat. Gelukkig had ik de verjaardag toegevoegd en zag ik het daaraan want anders had iedereen z’n verjaardagskaart een dag te laat gekregen.

Normaal bestelde ik bij Greetz maar de kaartjes bij Kaartje2go zijn echt veel mooier aan de binnenkant.

Tip voor iedereen om attent over te komen: zet alvast alle kaartjes klaar voor het hele jaar voor iedereen.
Tip 2: doe dit in het jaar dat de kaartjes verstuurd worden. Vorig jaar deed ik het een dag te vroeg en toen waren dus ook alle jaren verkeerd (ik gebruik de verjaardagskalender van de kaartjeswebsite). M’n nichtje kreeg bijvoorbeeld een kaartje met gefeliciteerd met je 4e verjaardag. Terwijl ze 5 zou worden. :sweat_smile:

2 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Ik wil heel graag een cursus Zweeds gaan doen, maar in mijn stad wordt er alleen een online cursus aangeboden. Is dat het ‘waard’ (is rond de 250,-) of moet ik blijven zoeken naar een klassikale cursus? Of heeft iemand ervaringen met goede online taalcursussen (desnoods totale zelfstudie?)

2 likes