Als je iets op woensdag koopt en je mag het ruilen binnen 8 dagen, is de woensdag daarna dan te laat of op tijd? Error hier
We gaan met de commissie elk jaar naar Frankrijk voor repetitieweekend. Nu zitten we in een relatief koude maand waardoor we mogelijk ergens anders naartoe moeten vanwege de hoge stookkosten. Kent iemand toevallig een ruimte die geschikt is voor 17 man om te verblijven en te repeteren (toneel)? Budget is rond de 90 euro pp (1530) als het all-in is en rond de 60 euro pp (1020) als het bijvoorbeeld alleen ontbijt is of volledig zelf koken. In Nederland of in het buitenland maakt niet zoveel uit. Zolang het in het buitenland maar wel gewoon in een paar uur aan te rijden is vanaf het midden van het land.
De wolfskuil in ommen? Zijn meerdere accommodaties maar de Mowglihut past in januari in je budget, verder heb ik niet gekeken
In België heb je wat scoutsverblijven (officiële, niet van lokale groepen bedoel ik). Zijn wel erg basic, maar misschien zit er iets tussen.
Ik weet alleen niet of de woonkamer ruim genoeg is om te repeteren; https://www.airbnb.nl/rooms/1886266?source_impression_id=p3_1673368080_dBODuPk4NMa5XkUy
Je bank.
Je had er al een aangevraagd toch? Bij mijn eigen bank duurt het 10 werkdagen + max 10 extra werkdagen na het kiezen van de pincode. Bij ics cards staat dat het 10 werkdagen duurt
Dat is balen
Misschien Revolut? Zij hebben een prepaid credit card.
Zou je eigen bank doen. Als het goed is hebben zij hun KYC al op orde voor jou en moet je bij andere instelling nog volledig gescreend/geïdentifceerd worden.
Hoeft niet hoor! Heb een ICS kaart maar die schrijft gewoon van mijn rekening af.
Dat hoeft niet maar anders moet je wel documenten over je inkomsten uploaden. Waarom heb je snel een creditcard nodig?
Zijn het hakken? Je hebt van die vage kussentjes die je aantrekt als een soort flipflop. Dat is tegen de druk enzo maar ook wel antislip.
Hmm nee ik kreeg het een keer gratis bij mn schoenen haha. Maar volgens mij heb je ook wel van dat soort gel achtige dingen bij bijv kruidvat. Wat je dan in je schoenen plakt. Misschien heeft de solow meer van dat soort dingen.
Bekijk 2x Hielbeschermers - Sokken Voor Hiel - Siliconen Hielbeschermer - Siliconen Sokken Voor Hiel - Gel Sokken - Siliconen Zooltje - Hielkussen op: 2x Hielbeschermers - Sokken Voor Hiel - Siliconen Hielbeschermer - Siliconen Sokken... | bol.com
Zoals wat anderen al zeggen, je bank, of de anwb heeft ook een aantal creditcards. Zij hebben ook een prepaid credit card (maar dan heb je wel aanschafkosten).
Gebruik jij deze met inlopen van je docs? en voel je dan de rand van dat siliconen spul onder je voet laat maar zeggen?
Ik plak nu iedere keer fysio tape op mijn hielen maar dit lijkt me zoveel chiller.
Ik heb deze ook en ik voel die rand niet.
Wat ik alleen heel irritant vind is dat ik een soort van wiebel bij iedere stap omdat dat siliconen niet stevig is.
Het werkt wel goed tegen blaren overigens.