Durf te vragen #6

In Amsterdam en Rotterdam heb je van die foodhallen waar je allemaal kleine kraampjes enzo hebt waar je eten kan halen. Kent iemand zoiets in Zwolle/Deventerr ofzo of in de buurt daarvan? Dus in Overijssel?

1 like

wanneer heb je hem aangezet? vloerverwarming heeft wel even nodig om op te warmen misschien moet je hem nog even wat tijd gunnen?

1 like

In Enschede, maar wel wat kleinschaliger; https://twentschefoodhal.nl/

3 likes

@Nox @JustinBieber al sinds gisteren hebben we hem weer aan op 19 (snachts beetje lager) en vanochtend ook weer aangezet. Het wordt niet warmer dan ca 17,5 graad en de vloer wordt ook niet warm dus er gaat iets mis vrees ik. @Bailey Ontluchten kunnen we nog wel even proberen…, dat doe je dan bij het kastje van de VV zelf toch? Niet bij de ketel boven?

1 like

Ik zou even de handleiding checken, bij mij zat de VV naast de ketel (appartement) en moest ik via de ketel ontluchten.

2 likes

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: MastercheFF

Ja had een leuke in deventer maar ik zie dat die in 2020 is gesloten helaas :frowning:

1 like

Weet iemand een manier om online een beetje extra geld te verdienen? Ik ben al bezig met marktplaats en vinted maar het stagneert nu een beetje aangezien in mn beste dingen al heb verkocht

3 likes

Als je een beetje leuk/makkelijk kunt schrijven, is Textbroker wel iets misschien. Het verdient niet veel en het zijn vaak ook niet echt leuke dingen om te schrijven (ook echt gekke dingen zoals reviews) maar het is iig wel betrouwbaar en je kan er iets extra’s mee verdienen.

4 likes

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Werk (algemeen topic)

Hij zou dan inderdaad wel weer warm moeten zijn.
Ik had dit ook maar toen zat de stekker er niet in haha, voelde me echt dom toen ik daar achter kwam haha, maar misschien wel waard om even te checken?
En wij mogen altijd de man bellen die de vloer gelefd heeft, is dat bij jullie niet zo?

3 likes

Haha ja stekker zit er wel in gelukkig, maar verder begrijp ik er weinig van. Het is wel echt oncomfortabel koud dus er moet wel snel iets aan gedaan worden… Bij ons is het leggen via de aannemer gegaan, maar ik heb wel een handleiding van de leverancier. Misschien moet ik die maar even opbellen…

2 likes

Ja, of de aannemer? Die weet misschien wel wie je moet bellen of kan iemand langsturen?

4 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Werk (algemeen topic)

ik heb hetzelfde! bij mij werkt maar 1 fase, en ik heb drie fases in mijn appartement. alleen in mijn keuken verwarmt de vloerverwarming, verder nergens. het is inmiddels een doorverwijs-spelletje geworden haha, de aannemer wijst naar de leverancier die wijst naar de installateur die wijst weer naar de leverancier. doodvermoeiend en helemaal klaar mee.
zodra er iemand is geweest en we weten allemaal waar het aan ligt, zal ik het ter info ook hier laten weten.

2 likes

@Blauwbeertje Weet je nog hoeveel het ongeveer scheelt? Ik laat het nu twee keer per jaar uitbetalen, maar twijfel om het maandelijks te doen.

3 likes

Denk dat het misschien aan de circulatiepomp kan liggen, omdat de buizen bij de vv wel warm worden. Zou het probleem bij de aannemer leggen, die hebben meestal wel contact met het bedrijf die het geïnstalleerd heeft. Ook ivm garantie bijvoorbeeld is het handig om bij hun te zijn.

4 likes

Humble & crumble ken ik wel, vond ik heel lekker maar al een tijdje niet echt meer. Nu kwam ik dit tegen op insta:

Zag er wel erg lekker uit! Iemand ervaring mee?

2 likes

Prolific, om proefpersoon te zijn bij online onderzoekjes.

1 like

Ik heb een hele domme vraag. Maar als deze twee vrouwen nou beide een kind van hem krijgen… hoe ver zal het DNA van die kinderen van elkaar af liggen? Zou dat hetzelfde zijn als volle zussen? Of zal het te hervinden zijn dat ze beide een andere moeder hebben?

5 likes