Ja
Ik zou wel even goed kijken of het echt retour gaat. Ik heb wel eens gehad dat het er na maanden nog steeds lag. Toen vond ik dat wel lastig… want retourneren bij de winkel kon ondertussen niet meer
Thanks, ik hou het in de gaten. Op de website van dhl staat dat het na 7 dagen retour gaat.
Dat ligt dan aan het pakketpunt. Het hoort gewoon na 7 dagen retour te gaan.
Sinds een paar dagen lekt er een vloeistof uit de onderkant van mijn Inventum combimagnetron. Ook als ik hem bijvoorbeeld een dag niet heb gebruikt. De vloeistof heeft niet echt een geur, maar droogt niet op als water. Het wordt hard en krijgt dan een soort wittige/beige achtige kleur. Heb het al een paar keer opgeruimd en schoongemaakt, maar telkens lekt hij weer (dus ook zonder gebruik). Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Google levert me niets op maar het lijkt me ergens wel onveilig? Het apparaat komt uit 2019 dus is ook nog niet heel oud ofzo…
Geen idee wat het is maar het klinkt niet gezond
Zou het vet kunnen zijn? Als dat stolt kan het er hetzelfde uitzien als jouw omschrijving. Dan weet ik helaas nog niet hoe dat kan, want het klinkt alsnog onlogisich. Ik zou het even van zijn plek halen, misschien levert dat nog inzichten op. Blijkt er een fles te lekken in de buurt ofzoiets (hoop ik voor je).
Is iemand bekent met de betalingsdiens(weet niet hoe t moet noemen) Stripe? T zegt wel betrouwbaar te zijn enzo maar dat kan letterlijk iedereen zeggen natuurlijk.
Ja dat is betrouwbaar want dat gebruik ik online voor mijn website betalingen.
Bij 24 uur in de politiecel UK geeft iemand wel eens iets toe voor de camera wat ze niet (zichtbaar) in het verhoor hebben gezegd. Mag zo’n camera statement dan gebruikt worden voor de zaak of wordt dat ‘bewijs’ uitgesloten?
Of ben ik een naïeve sukkel die niet doorheeft dat het allemaal doorgestoken kaart is
Ja ik snap er ook echt niks van. Heb hem al meerdere keren van z’n plek afgehaald en er staan ook geen andere lekkende flessen of dingen omheen. Het komt echt steeds vanuit het midden aan de onderkant gelekt. Komt ook veel vloeistof uit want er ligt dan een
grote plas over het halve aanrecht. Vind het zo gek, wil echt weten wat dit kan zijn
Ik heb ooit eens gehad dat in een discman () een batterij ging oxideren en dat bleef maar geeldoorzichtige plakkerige zooi loslaten, ook een soort sticky vloeistof. Kan het zoiets zijn? Weet niet wat het was maar had het nog nooit gezien en daarna ook nooit meer… Discman was wel naar de tering obviously. Ik zou die combi niet meer vertrouwen
Is het niet condens (+kalk en vuil) wat uit een lek in het apparaat loopt?
Dan zou ik denk ik contact zoeken met de leveranocer/maker, misschien weten zij meer.
Ik denk inderdaad dat het dat is en dat het daarom zo’n witte laag achterlaat, het is verder niet plakkerig. Zo ziet het eruit als het is opgedroogd:
Het enige wat ik nu nog steeds niet kan verklaren is waarom hij dan ineens is gaan lekken… Als het inderdaad condens is vraag ik me af of het nog wel gewoon veilig is om hem te gebruiken ook?
Batterijvloeistof kan lekken maar ik betwijfel of die er in zit, en dat is echt enorm zurig en volgens mij ook niet doorzichtig
Ze zijn allemaal anders: wiejoewie wiejoewoe - op twee verschillende snelheden
Dan is er zo eentje puuuhhhhhhnnnnnn-puuuuuuhhhhhnnnnn