Nouja de dingen die opgevraagd worden, daarvan ontgaat me ook de logica eerlijk gezegd. Ik ga toch de notaris nog eens vragen.
Je kan dit proberen. Als je ze toch al niet meer draagbaar zijn is dit het proberen waard.
Doe dit aub niet met de schoenen aan je voeten. Je kan hele nare diepe wonden/letsels krijgen van de straal van een hogedrukspuit.
Ik zal ze idd ook uit doen. Sorry
Oh my!!! Na nog meer mails, waarbij ik in mijn laatste mail begon over mijn vertrouwen in de webwinkel omdat ook het telefoonnummer niet bestaat en ik anders graag mijn geld terug wil heb ik zojuist een …
Verzendbevestiging ontvangen!
Ik ben zo benieuwd wat ik ga ontvangen
Mijn bff heeft een nieuwe laptop nodig en ik wil die van mij graag aan haar geven/verkopen en dan een chromebook kopen. Zouden jullie daar geld voor vragen? Ik dacht zelf aan miss 200 euro ofzo. Ik ben best gul maar een hele laptop weggeven… twijfel twijfel
Hoeveel zou je er aan een onbekende voor vragen?
Niet dan zou ik hem houden.
Wat heb je er zelf voor betaald?
900 euro een paar jaar geleden
Wat ík zou doen is op MP kijken wat de gemiddelde prijs is en daarvan 50% nemen ofzo.
Zoiets bedoelde ik ook.
Wil je graag een chromebook kopen? Want waarom zou je anders je laptop aan haar verkopen voor een heel laag bedrag? Ik vind het een heel lief gebaar van je maar ik zou dit alleen doen als je zelf makkelijk het geld (of een deel) kan missen voor het chromebook. Anders zou ik het niet doen.
Nou ik ga emigreren en ik moet gewoon even kritisch nadenken over al mn spullen. Ik heb een hele goede laptop maar best zwaar en groot. Dus ik zou een chromebook wel een chille oplossing vinden. Ik hoef ook niet meer te videobewerken of whatever. Zij heeft er eentje nodig voor school (ik ben al afgestudeerd) en heeft geen geld. Dus ik denk dan 1 en 1 is 2
200 euro lijkt me al een hele goede mats voor je vriendin en voor jou een aanbetaling voor chromebook. Maar meer dan 200 euro is ook echt niet raar als de laptop nog zo nieuw is. Gunnen is lief, maar snijd jezelf niet in je vingers want je hebt ook veel kosten denk ik met de emigratie!
Waar ga je naar toe emigreren?
Wb de laptop, super lief maar zou er wel iets voor vragen, sowieso voldoende om een Chromebook te kopen.
Chromebook heeft geen hdmi aansluiting, dat mis ik toch heel vaak wanneer ik mn chromebook meeneem op reis. Tenzij je dat nooit gebruikt natuurlijk.
Nee gebruik ik idd nooit. Waar gebruik jij dat voor?
Koppelen aan groter scherm maar ook aan mijn tv (of ergens anders) om dan met vpn naar tv te kijken.
En soms neem ik dan mn chromebook mee omdat het lichter is dan mn laptop maar dan baal ik er toch van, maar misschien omdat ik het gewend ben.