Durf te vragen #6

Hoe lang douche je 's ochtends dat je muziek zó belangrijk vindt :exploding_head:

Ik heb 's ochtends last van kutgedachten en dit helpt gigantisch

7 likes

Slaapoordopjes voor je man? Dan kun jij gewoon fijn muziek luisteren en hij nog slapen

Hij wil dat nog minder graag dan dat ik een boxje met muziek zacht zou zetten.

Ik vind dat ik hier de overlast zou veroorzaken, dus iets zou moeten aanpassen. Vooral zo onchristelijk vroeg.

3 likes

Anker Soundcore Life A1 oortjes of soortgelijk, kan zo duur als je wilt maar die zijn 50 euro. Vanaf een IPX6 rating is waterdicht genoeg voor de douche

2 likes

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Airfryertopic

Bedankt dit is PRECIES wat ik zocht :blush:

4 likes

Ik moet eigenlijk snel huilen als ik een persoonlijk gesprek voer. Net weer een evaluatiegesprek, wat ik nota bene zelf had aangevraagd omdat ik iets goed had gedaan en ambitie ergens in heb. Schiet ik toch weer helemaal vol en dat frustreert me zo. Iemand die dit herkent en weet hoe ik dit kan verminderen?
Voor m’n gevoel heb ik het al mijn hele leven en kan ik het ook 9 van de 10 keer wegslikken, maar als het er dan toch uitkomt is het toch vervelend.

11 likes

Ik heb dit ook maar accepteer het, vaak krijg ik achteraf juist te horen dat ze het goed vinden dat ik mij zo open durft te stellen en mijn emoties durf te laten zien, dus daar hou ik aan vast. Zijn vast ook genoeg mensen die het vreselijk vinden, maar dat is dan maar even hun probleem.

Mijn collega heeft er een training voor gevolgd, maar heeft daar niet zoveel aangehad.

8 likes

Het lastige vind ik wel dat ik moet huilen om ‘niks’ eigenlijk. Dus dan lijkt het in dit geval voor mijn leidinggevende dat er meer aan de hand is, maar dat is dus niet zo.

4 likes

Ik benoem het dan altijd even. Dan is het uit de lucht en hoef je ook niet voor een ander in te vullen hoe het voor diegene eventueel overkomt. Wat sowieso niet nodig is natuurlijk, maar dat gebeurt meestal automatisch.

4 likes

Heeft iemand toevallig recent nog iets besteld bij Shein? En hoe snel was dat binnen? Is 7 dagen te kort dag om nog iets te bestellen daar?

(Ik heb een werkgerelateerde fotoshoot en krijg net de shoot list door en heb allemaal kleding nodig die ik niet heb voor volgende week woensdag :sob:)

Bij mij was ‘t (half/eind mei) binnen precies een week binnen dus trickytricky

3 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het Beautytopic #3

Kun je hier niet iets lenen?

1 like

Ja ik heb opzich al vriendinnen gevraagd of ik daar iets van kan lenen dus hopelijk lukt dat nog :crossed_fingers:t2: En ik ga nog maar even de kast van m’n moeder plunderen. Dus ik laat Shein maar even gaan denk ik want zal wel net niet op tijd zijn ben ik bang.

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Modetopic #2

www.annekeszoetwaren.nl deze?

4 likes

Ik heb een rekening bij ing en asn en vind het helemaal niet lastig ofzo. Als ik snel iets wil overboeken stuur ik mezelf via whatsapp een betaalverzoek en staat het er meteen op, maar volgens mij ook met rechtstreeks overmaken via de ing/asn app heb je het meteen.

2 likes

@June88 Mijn favo. Word-art logo en een website uit ongeveer 1999, maar de levering en kwaliteit zijn goed. :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes