8 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Juridische vragen
Kan je niet bellen om het te vragen?
Ik kon zo snel geen Zeeland topic vinden, maar wel een vraagje. Bij welke viszaak in Vlissingen, Breskens of Groede haal ik de beste oesters?
Ik ben bekend met de Oesterij in Yserke, maar met onze plannen van morgen is die niet handig om heen te gaan.
In Vlissingen zou ik cash and Carry proberen.
Iemand toevallig de Pismanye reep van De Bonte Koe geprobeerd?
Deze tip heb ik vaker gehad, staan nu in die zaak en wat een mooie zaak zeg! Nu al zin in de oesters vnv. Thanks!
Nee, maar heb ‘m wel al in huis gehaald. Ga ‘m deze week wel proberen dus je krijgt nog bericht haha.
Even iets heel anders, heb de bonte koe - dubai reep voor de 2e x geprobeerd en vond m niet meer lekker… de vulling smaakte verbrand, weet niet of dat door de kunefe komt, zo jammer… terwijl ik dol ben op pistache
Ik ben ook gek op pistache. Heb van 3 chocolatiers (en jumbo) de Dubai reep gehaald en vond die van de bonte koe echt het minst lekker. Vond die van Jumbo (was de chocoladeletter) heel lekker en die van een chocolatier in Arnhem (Mousset) ook!
Probeer die van de Notenshop, die vond ik het allerlekkerste
Vooral die met witte chocolade
Jaa die van Mousset heb ik geprobeerd, die vond ik ook lekker!
@Schrodinger ah bedankt voor de tip, was al van plan om binnenkort wat te bestellen
Ik heb straks voor de eerste keer een pilates reformer les? Kan ik dan ook normale sokken met anti slip dingen eronder aan of zijn die pilates sokken echt anders?
Kan prima met normale anti slip hoor. Ik zie alle varianten voorbij komen. Zelfs huissokken met nopjes eronder