Vooruit boeken is wel duurder, want dan moet de chauffeur rekening met jou houden en kan hij geen random ritjes vooraf of nadien aannemen. Eigenlijk had je de afgelopen paar dagen even moeten kijken wat in de ochtend te wachttijd was, maar dat kan nu natuurlijk niet meer.
Ik zou via een gewone taxiservice boeken.
Ja ik heb wel ‘s ochtends rond 6en gekeken vandaag en gisteren. Toen was de wachttijd 5 minuten en best wel wat Ubers in de buurt. Ik heb opzich iemand hier die ik wakker kan maken als het echt niet anders kan die me dan kan brengen. Ik ga nog even heel goed nadenken haha, maar thanks voor de info iedereen!
Als je geen uber kan vinden, kan je toch alsnog een taxi bellen?
Het is goed gegaan met de Uber haha. Alsnog beetje paniek want m’n rit was ineens weg maar toen kreeg ik ineens een bericht dat ie onderweg is. Ik zit inmiddels, véél te vroeg, op Schiphol.
Oeps inderdaad niet gezien. En toevallig een idee hoe ik daar vanaf kom?
Ik heb deze vlinder ook wel eens in huis, maar waar ze dan als rups zich verstopt hebben? Geen idee. De vlinder staat er wel om bekend.
De rups kan gewoon tussen de planten/ gras worden gelegd.
Is ook geen garantie. Never forget de keer dat er geen taxi kwam om 5.30 in de ochtend en ik belde en er werd gezegd ‘oh ik zie hier geen boeking, er kan over 45 min iemand bij u zijn al onze chauffeurs zijn momenteel geboekt’
Nou zal dat in Amstelveen mee vallen en zijn daar meer taxibedrijven, maar je moet toch ineens schakelen op een toch al stressvol moment. Althans, ik ben dan een niet al te beste versie van mezelf, al doe ik graag of ik de nonchalance zelf ben tegen anderen. In werkelijkheid loopt het zweet in mijn bilnaad en heb ik 3,5 uur geslapen omdat ik lekker relaxed mijn koffer de avond van te voren heb gepakt.
Ik woon in een dorp net buiten een stad. We zijn maar met onze eigen auto naar een deel van de stad gereden waar je gratis kon parkeren en vervolgens met onze backpacks 15 min naar het station gerend. Al zwetend en vloekend nog net de trein gered naar Schiphol. Wel bijna een uur later dan gepland.
Ik word nog kwaad als ik eraan denk.
Edit: erg late reactie, dacht dat dit van vandaag was. Uber gered zie ik.
Afgelopen dagen heb ik ze niet meer gezien, even afkloppen!
Ik ben sociaal een beetje onhandig maar vroeg mij het volgende af. Als je buren hebt die in de voortuin staan en in gesprek zijn met andere, zeg je ze dan altijd gedag? Of pas als ze opkijken en je oogcontact maakt?
Grotendeels alleen als je oogcontact maakt. Soms zijn mensen echt diep in gesprek en dan horen ze het toch niet. Maar als het beetje zo’n nonchalant gesprek/kijken ook beetje rond dan wel ook al maak je niet meteen oogcontact.
Ik roep dan extra hard haha. “Hoooiii!!” En dan snel verderlopen zodat het niet lijkt alsof ik mee wil praten.
Een heel oude post, maar ik vroeg me pas nog af of ze in de spits in een NS trein wel eens een controle doen?
Maken jullie dat wel eens of vaak mee?
Ik maak het wel eens mee in rustige treinen rond 18:00 uur. Maar eigenlijk nooit in een intercity om 07:30 uur waarbij alle zitplaatsen bezet zijn en er mensen in het gangpad staan.
Ik vroeg het me af toen ik in de eerste klas stond omdat de overige trein vol was en ik me afvroeg of ze in heel volle treinen ooit controles doen en hoe groot de kans is als je in een volle trein in de 1e klas staat zonder 1e klas ticket. Want ik had op zich wel op een balkon kunnen staan maar dan stond je wel schouder aan schouder en in de 1e klas had ik in ieder geval niemand die direct in mijn gezicht stond te ademen.
In de Intercity direct ‘s ochtends in de spits in ieder geval wel, dan staat iedereen hutjemutje (ook eerste klas) maar daar drukt de conducteur zich wel doorheen hoor, fuckers
3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het officiële kortingscode- en (spaar)actietopic