Forum: meld problemen hier

Vraagje. Hoe kan ik mijn profiel afschermen? Privé maken zeg maar?

Ik word er de laatste tijd regelmatig uitgegooid.
Waarna ik weer moet inloggen.

Het inloggen lukt dan meestal ook niet gelijk.
Net kreeg ik eerst 2 keer deze melding

Ik heb het ook nog steeds regelmatig

het is weer zover merk ik, ik word er ook zonder aanzien des persoons uitgegooid.
we gaan kijken wat hieraan te doen is. afgezien van jullie allemaal bannen.
ik bedoel natuurlijk: excuses voor het ongemak.

13 likes

Als zelfs het forum het te warm heeft…

1 like

Hoi! Geen idee hoor of dit het juiste topic is, maar de quiz is op de een of andere manier vast gezet en toen weer los gehaald van de homepagina? Kan die misschien alsnog weer gepind worden? (als dit niet de juiste manier zo is, dan hoor ik het graag) De quiz is vandaag

1 like

Sinds een paar dagen verschijnt er soms een driehoekje in de browserbalk en als ik er dan op klik geeft ie deze melding. Meer mensen last van?

1 like

Ja dat driehoekje heb ik ook ja! Gisteren de hele dag, vandaag dan weer niet.

1 like

Ja, maar ik heb dit ook bij blogspot en dat is van google zelf.

1 like

Weet niet of andere forummers dit ook hebben. Maar vaak wanneer ik op mijn telefoon (browser, Chrome) een bericht tik, dan houd hij op een gegeven moment op met de tekst te laten zien. Meestal dan moet ik eerst antwoorden en dan editten. Of via pc weer openen. Betwijfel of het een Chrome issue is misschien of een forum dingetje.

Dit heb ik ook wel eens, Chrome en toetsenbord ook van Google (gboard ofzo?). Bij mij helpt het dan om op dat pijltje naar beneden rechts onderin te klikken waarmee je toetsenbord naar beneden klapt en dan weer op de cursor zodat hij weer uitklapt.

1 like

ja klopt! Inclusief Gboard! Soms best wel irritant haha.

1 like

Dit topic blijft bij mij en anderen maar foutmeldingen geven. Als ik hem na paar keer refreshen wel open krijg kom ik niet voorbij de openingspost en gaat de ‘ongelezen’ melding ook niet weg.

Hallo,

Sinds de update van gisteren heb ik via de mobiele versie last van 2 dingen;

-de spatiebalk staat niet “vast” en beweegt mee met mijn scrollbewegingen.

-het forum lijkt te breed voor de mobiele versie.

Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, in/uitgelogd helaas zonder resultaat.

1 like

Bij welke theme(s) heb je dit?

Ik zat in graceful, heb nu geswitch naar battle axe en nu heb ik het niet meer zover ik kan zien.

1 like

Ik moet 4x op mijn avatar klikken om de meldingen te zien. Als ik er 1x op klik gebeurt er niks.
Ook zie ik niet meer rechts in beeld dat ding waarmee je pagina’s verder kunt scrollen.

Zou je nog eens willen proberen?

Heb jij dit nu nog steeds? Zo ja hoor ik graag in welk theme.

Nergens meer problemen mee, dank je wel!

1 like