Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Nouja Laura Ponti is al een tijdje zwanger, maar van meer zou ik het niet weten.

En ze gaat haar kind genderneutraal opvoeden want ze weet niet waar hij/zij op zal vallen in de toekomst 🄲

6 likes

Als je stopt met insta kan je hier ook wel juice droppen! Yvonne is een slang en weer haar weg als alberta verlinde zich toch wel aan de top te winnen…

Misschien nog leuke juice over Mascha, die zelf mega juice verhalen heeft over zichzelf…

Snapt nu niemand dat dit secretly Bonnie is die haar thunder terugwil in dit topic? :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Ik hoef hier ook niet echt een juice brengend juice-account eigenlijk. Dat haal ik wel van die andere juice-insta’s :rofl: kan ik hier napraten

Edit: Heel veel :beverage_box:in een post zie ik

5 likes

Wij hebben ook een appartement gekocht om te verhuren, wat is hier mis mee ? Toch koppels genoeg die willen huren ipv kopen ?

We verhuren trouwens aan een normale prijs.

Woon in Belgie, vermoed dat dit hier anders ligt ?

Wat er mis mee is is dat heel veel starters de markt niet opkomen omdat starter woningen zoals appartementen opgekocht worden om te verhuren.
Hierdoor komen mensen nooit uit een huurhuis

95 likes

Ze moeten iets aanpassen geloof ik!

Een bedrijf uit Nijmegen verkoopt refurbished laptops waarvan er ƩƩn of meerdere gestolen zouden zijn. Dat ontkende ze natuurlijk eerst en daarna wilde ze een klant niet het volledige aankoopbedrag teruggeven ā€œwant je hebt de laptop toch gewoon kunnen gebruikenā€.

1 like

Lijkt me niet dat die advocaat zoiets kan eisen. BOOS staat ook volledig in hun recht

Wel typisch eerst was ā€˜t een vriend die jurist bleek te zijn en nu ineens advocaat :’)

2 likes

Ik woon in Belgiƫ en vind het best aso :joy:. Dat je een huis koopt en dan ervan te verdienen. Je hebt nu een huis gekocht waar een gezin in zou kunnen wonen die dat wellicht had kunnen betalen maar nu niet kan. Beetje onderdeel van het probleem dus. Maar zie inderdaad dat veel mensen dat hier doen, ook jonge mensen. Mn vriend had het er ook over, heb hem op andere gedachten gebracht.

35 likes

Advocaat kan het wel eisen, ze hoeven er alleen niet per se iets mee te doen. Maar misschien dat er iets feitelijk onjuist wordt gezegd in de aflevering ofzo? Dan kan ik me voorstellen dat ze de dreiging wel voelen en toch even aflevering op dat punt aanpassen. Voordat er een rechtszaak wordt aangespannen. (Heb de aflevering nog niet gezien trouwens)

2 likes

Toch hartstikke fijn dat ze die koppels die nog willen huren een woning aanbieden voor een normale prijs!

5 likes

Maar het komt ook deels door de regelgeving zoals in nederland. Je betaald behoorlijk wat geld over spaargeld. Ik heb het ook overwogen als pensioen (ben zelfstandig ondernemer en mijn spaargeld kost me flink geld) ik denk dat als het niet meer zo lonend zou zijn om een huis te bezitten dat het minder aantrekkelijk zou worden.

1 like

Tip: als je je spaargeld op je zakelijke spaar rekening laat staan dan is die drempel veel hoger dan op een prive spaarrekening. En hoef je er miss geen belasting of rente over te betalen.

1 like

Hm beetje verkeerde veronderstelling van jouw kant vind ik.

Wij hebben een appartement gekocht om te verhuren. Er zijn genoeg jonge koppels of singels die alleen willen huren dus ik zie het probleem niet.

Trouwens de reden dat veel koppels of alleenstaande niets kunnen kopen in Belgie zijn de banken, en dat het bijna onmogelijk is om een lening te krijgen zonder eigen inbreng. Er is ook genoeg aanbod waar ik woon.

Dus er staat zeker geen gezin in de kou omdat ik hun huis heb gekocht. Maar wellicht komt er een jong koppeltje in dat eerst wilt huren voor iets te kopen, een alleenstaande die helaas geen lening kan krijgen en dus iets wilt huren, of een single die niet aan een plaats wilt gebonden zijn en dus wilt huren in een grote stad.

8 likes

Maar uiteindelijk heb je een huis gekocht om er (op lange termijn) geld mee te verdienen? Neem aan dat je niet voor de lol een huis koopt en er niks voor terug wil. Heb verder geen mening hierover hoor, ik zou willen dat ik het geld had om een huis te kopen. :joy:

8 likes

Als er genoeg aanbod is dan moet het mensen ook lukken om te huren los van jullie appartement toch? Of enkel het aanbod van koophuizen?

Hier is een maand geleden al een hele discussie over gevoerd:

8 likes

Ja ja maar ik bedoel dit als reactie op deze. Als je geĆÆnteresseerd bent in waarom dit inderdaad moreel verwerpelijk is moet je even het huizentopic teruglezen.

Wat Nina Warink doet zal me een worst wezen, zolang ze het maar niet gaat verhuren (of een crypto affiliate link neemt).

Edit: Dook heeft een nieuwe vakantievideo online staan :blush:

2 likes

Hahaha ik ben hiervan op de hoogte maar bedankt ! :kissing_heart: