Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Hij heeft ook twee huizen in Italie die hij als vakantiehuizen doet verhuren.

Ik vind overigens wel dat hij normaal is gebleven. Ook lief hoe emotioneel hij werd toen Myron spelletjes ging spelen met hem op zijn verjaardag. Gewoon gelukkig kunnen worden van de simpelste dingen.

9 likes

Sorry maar waarom type je niet gewoon 'verhuurt’? Dat is korter en gewoon goed Nederlands

58 likes

Sorry maar waar maak jij je druk om. Laat me lekker typen zoals ik wil typen :joy:

96 likes

Hahaha okeetjes

10 likes

Hahahah ja ik vind dit ook altijd zo raar staan. Niet dat ik me er druk om maak maar het klinkt gewoon lelijk ofzo :joy:

16 likes
8 likes

Nou ja, ik maak me er ook niet echt druk om. In tegenstelling tot de verhitte reactie.

11 likes

Ik vond de opmerking heel geërgerd overkomen, vandaar mijn reactie. Maar excuus als je dat niet zo bedoelde.

6 likes

Ik snap echt niet dat Celine Charlotte al aan het nadenken is over wat voor vloer ze in haar huis wilt terwijl de “hypotheek” niet rond is en de shady persoon die ze online heeft gevonden neemt al 4 dagen zijn telefoon niet op. Dat kan toch nooit goed gaan?

7 likes

Oh dat dromen met ogen open snap ik nog wel. Ik heb, toen we een huis gingen kopen, ook bedacht wat ik anders wilde, inspiratie op gedaan in winkels, kosten bekeken etc. Dat is zo raar toch niet?

4 likes

Ik ben op zoek naar een blogger/youtuber die ik jaren geleden volgde. Was een jongevrouw van in de twintig, kwam uit Limburg, verhuisde naar Den Haag voor de studie (master?), bruine ogen en bruin haar. Weet iemand wie ik bedoel?

1 like

Ik weet niet wat ik raarder vind dit of het feit dat ze al maanden elke dag achteruit loopt😂

20 likes

Omdat ik weet dat een aantal hier graag naar Matijn’s vlogs keken. 30 minuten interview, vond het wel mooi om hem zo te horen. Gesprek gaat over allerlei dingen van chronische pijn tot vuurwerkramp en heel kort even over daten.

18 likes

Joyce Nazfger (of zo) van Pretty Brilliant?
Edit: Joyce Nafzger

4 likes

Wat is dat toch met die obsessie van Bonnie (en Nick) om alle dingen die ze aanschaffen een naam te geven? :smile: (Verder geen oordeel, moeten ze zelf weten, maar nu ook weer met de auto die ze hebben gekocht. Je kan ‘m ook gewoon ‘de auto’ noemen :sweat_smile:)

15 likes

Voor auto’s begrijp ik het nog. In de app van de Tesla moest je ‘m ook een naam geven. We krijgen appmeldingen van Tinus als er iets is. Voor kerstbomen vind ik het wat overdreven. Misschien zelfs luguber omdat ie speciaal omgehakt is om dood te gaan in je huis.

13 likes

Ja, dat weet ik, maar waarom? Waarom niet gewoon Yaris in plaats van Yaris?

6 likes

Ja, maar nu heb je het over een Tesla, deze auto hoef je niet per se een naam te geven.

9 likes

Je raakt er toch gewend :wink:

3 likes

Mijn vriend zijn eerste auto heette Yoris de Yaris, ook mooi

14 likes