Impopulaire meningen

@Zemraluani hahah nouu ik was vroeger ook zo’n bijdehand blond kind met van die witblonde wenkbrauwen :’)

Ik vind het wel heel gek om te lezen want heb echt nooit stilgestaan bij het feit dat mensen blonde kinderen vervelend vinden maar dat komt ook omdat ik zelf een blond kind was. En ik weet dat ‘reverse racism’ absoluut niet bestaat, maar voelt toch een beetje stom dat je dan in een hokje wordt gestopt? Naja, weet ik ook eens hoe dat voelt misschien want donkere mensen hebben dat natuurlijk veel vaker.

Ik vind trouwens alle kindjes schattig (behalve als ze krijsen).

15 likes

@Zemraluani HAHA Saskia en Rikkert :joy:.

Ik heb rood haar en geen medelijden met blonde mensen die dit erg of zielig vinden trouwens. Talk to me als je eerst je hele jeugd vuurtoren wordt genoemd en zodra je volwassener wordt mannen aan je vragen welke kleur je schaamhaar is :v:

12 likes

Awh, nee daarom zei ik ook dat het heel onaardig is, want je kan er ook helemaal niks aan doen. Ik vind kinderen sws niet snel schattig hoor, maar denk dat kinderen altijd een beetje in hokjes worden gepropt. Denk oprecht dat een leuk uitziend kind ook leuker wordt behandeld door vreemden, hoe oneerlijk ook. En het is slechts mijn (onjuiste misschien) mening dat ik witblonde kinderen er niet leuk uit vind zien. Andere mensen zullen witblonde kinderen juist weer super mooi en lief vinden.

1 like

Ik denk dat zij meer de connectie bedoelen met het dood gaan op je 27ste, niet perse het stukje ‘‘invloedrijke musici’’ of dat ze hele goede muziek maakt. Dat laatste kan ik me ook niet voorstellen haha :stuck_out_tongue:

5 likes

Ik ga stiekem echt helemaal stuk om dit topic nu. Ik moet ook ineens weer denken aan toen ik op de middelbare (gymnasium) ineens omringd was door Nederlandse/blonde kinderen, na een kinderleven waarin ik blonde mensen een stuk moeilijker te onderscheiden vond dan donkerharigen, en een meisje 2 weken lang dacht dat ik Surinaams was in plaats van Italiaans en ervan overtuigd was dat ik zwart was terwijl ik gewoon bruin was van de zon en mijn ogen grijs zijn??? Erg bijzonder hoe erg de manier waarop je anderen ziet zo afhankelijk is van de mensen die je als klein kind om je heen had.

Ik vind alle kinderen overigens schattige aardappelen. Mijn impopulaire mening is wel dat mijn vriend supersteil haar heeft en ik ervan baal dat mijn eventuele toekomstige kinderen misschien geen krullen hebben. Niet dat ik steil haar niet mooi vind, maar ik vind het een gek idee om steile kinders te krijgen.

4 likes

Ik ben zelf blond maar ik heb ook maar een blonde vriendin, en in andere gevallen ben ik vaak de blonde vriendin.

Echt belachelijk dat ik dat “(gymnasium)” erbij heb gezet, alsof het zo ongelofelijk logisch is dat er op het gymnasium voornamelijk autochtone Nederlandse kinderen zitten. :sob::sob:

3 likes

Omg ja die laatste vraag!!! “Does the carpet match the drapes” eeeh ja tis iig niet groen he🙄 Stom hoe je zelfs aan zo’n debiele vraag went. Weet nog hoe pissed ik was toen mijn ex deze vraag kreeg en hij 'm serieus ging beantwoorden.

3 likes

Voel me heel erg aangesproken door deze discussie omdat ik en blond haar heb én Saskia heet… Niet per se negatief, maar denk dat ik nu een beetje ervaar hoe het voelt om beoordeelt te worden op iets waaraan je niets kan doen, heel raar gevoel wel

23 likes

Ik vind qua blonde kinderen vooral van die jongetjes irritant met stekel haartjes en een (neon) gekleurde bril. En dan ook een lelijke polo of tshirt met een bullshit tekst erop: nevada original since 1897 clubhouse. Zo’n shirt het liefst blauw met neon gele accenten en dan zo’n lelijke geruite korte broek erbij en birkenstock sandalen of als het winter is van die Rob Geus schoenen. Brrrrr

Dit noem ik Rob Geus schoenen

86 likes

Dit soort jongentje worden ook volwassen, onaantrekkelijk…

3 likes

Hahaha moet zo hard lachen hierom

1 like

Omg ja PRECIES dit. Ik heb ook wat aangetrouwde familie die er zo bij loopt, hun kinderen en de volwassenen ook gewoon echt precies. Mn neef lijkt Gvd Zelfs op Rob Geus.

6 likes

De blonde stekels met gel!!! En dan te grote voortanden (pre-beugel) en een of ander oversized voetbalshirt aan.

8 likes

Mijn vriend heeft een achterneefje dat precies dit is. Jullie zouden hem zooooo haten (ik ook maar het is ook gewoon een stom kind). Zijn hobby is vissen en als hij praat hoor je gewoon al precies hoe hij zal klinken als hij 40 is en in het weekend in zijn tuin gaat klussen en daarna met een biertje in de hand leaseauto’s gaat bespreken met zijn even nietszeggende vrienden.

17 likes

Eigenlijk vind ik het, maar heel raar dat we zo openlijk hier praten over de afkeer tegen bnlonde kinderen. Als je dit zou zeggen over anders huidskleuren heb ik het idee dat iedereen over je heen zou vallen. Dat heb ik overigens wel vaker, dat het wel mag om laat ik het zo maar zeggen omgekeerd racistisch te zijn. Het is niet iets wat we perse met racisme associëren, maar ik denk toch dat het dat wel is. En dat is dan misschien een impopulaire mening. Daarmee bedoel ik niet dat de mensen die dit eerder zeiden racistisch zijn of iets racistisch zeggen. Maar ik vind het eigenlijk niet kunnen. Zelfde geldt voor dikke kinderen overigens

33 likes

Sinds wanneer is blond een ras

10 likes

Vervelend voor jou (klinkt sarcastisch maar bedoel ik natuurlijk niet) maar ik vind deze opmerking wel echt treffend

‘maar denk dat ik nu een beetje ervaar hoe het voelt om beoordeelt te worden op iets waaraan je niets kan doen, heel raar gevoel wel’

ik zeg niet dat ik het je gun, want ik ken je niet en ik weet niet hoe je bent, maar ik gun zooooo veel mensen dat gevoel eens te ervaren. om een realiteitsbesef te creëren bij henzelf. om te voelen hoe het voelt om wel gediscrimineerd te worden op basis van… precies wat jij zegt, iets waar je niets aan kunt doen.

20 likes

Ik vind zwemmen in open water/natuurgebieden zo zo zo vies!

9 likes

Ja jongens, wees dan consequent. Ik heb een hekel aan alle kinderen :sunglasses:

57 likes