Stel je persoonlijke vraag #32

Dit forum is dan echt gekmakend, veel diagnoses gehad sinds mijn eerste post op EGF :joy:

4 likes

afbeelding

29 likes

Ja misschien is het wel net als corona. Besmettelijk. Tijd om de boel op te doeken.

1 like

Nou ja dit komt juist door vaccinaties…

9 likes

Of een affiliatelink voor verzwaringsdekens fixen

4 likes
1 like

Deze ook niet

2 likes

Dus dat doe je bij deze alsnog?

1 like

Leek me algemeen bekend aangezien het er overal over gegaan is toen, maar nvm

1 like

@Michonne postte deze in het Harry Potter topic, en ben nu wel benieuwd: kan jij dit lezen?

  • Ja, ik begrijp alles moeiteloos
  • Ja, het meeste snap ik wel
  • Met de nodige moeite snap ik de strekking
  • Ik snap her en der wat maar het meeste niet
  • Ik heb geen flauw idee wat hier staat
  • Ik snap dit alleen omdat ik het origineel ken
  • Ik ga toch niet de moeite doen om dit te lezen joh
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

2 likes

Hardop om gelachen maar een heel boek (/hoofdstuk) zo zou ik te veel vinden.

Ps Ben een millennial

4 likes

Ik zit veel op tiktok dus kan het wel lezen :joy:

1 like


Ik voel me zo als ik dit lees, want ik hoor dit niet te begrijpen :sob:

13 likes

Hij heet ook de 'Gen Z/how do you do, fellow kids?" dialect version haha

1 like

Is het hele boek dan zo?? :flushed::flushed::flushed:

1 like

Volgens mij is dit nep! Hij is er wel helemaal in het Schots, dat is nog een stuk lastiger te lezen :sweat_smile:

3 likes

Om een familielid hangen de meest rare verhalen waarvan ik veel niet geloof maar sommige verhalen heb ik later ook gehoord van mensen buiten de familie, ook van mensen die door hem opgelicht zijn, dus er zal een deel waar zijn.
Maargoed, een van die verhalen gaat erover hoe hij werd aangenomen bij een loonbedrijf(uiteraard zonder ervaring en dergelijke), binnen een week een splinternieuwe tractor rijdt en die binnen een paar dagen weer verpatst heeft voor een kleine ton.
Mensen trapten er bij hem ook vaker in, maar uiteindelijk ging ie meer het criminele circuit in, bemoeien met ripdeals enzo.
Ik heb ook meerdere familieleden die bij overheidsinstanties hebben gefraudeerd, bij de politie kon je daar destijds nog eervol ontslag voor krijgen, jaren later heeft ie een klein taakstrafje moeten doen (minder dan sommigen hier voor een diefstal hebben moeten doen).

2 likes

Dus het waren toch niet de vaccinaties

1 like

Het enige wat ik niet helemaal begrijp is “they were all fax no printer”
Heb die nog nooit gehoord!

6 likes

Voor zover ik weet is dat een soort woordspeling op ‘all facts’! Maar dan dus facts geschreven als fax en dan wordt daarop voortgeborduurd met de printer

1 like