Stel je persoonlijke vraag #35

Ik zou dat ook echt veel teveel moeite vinden. Je lievelingsbroeken bovenop vind ik echt sneller en handiger :joy:

1 like

Ik heb gewoon geen enkele vorm van organisatie, ik tyf er alles er zo in. Superhandig als je iets zoekt :thumbsup: Maar er komt nou nooit eens een dag dat ik denk: goh, echt zin om al mijn boeken uit de kast halen en te gaan sorteren.

5 likes

Je bent bezig met een workout en bent op de helft. Je moet nog 30 minuten en zit compleet stuk. Jij…

• Raffelt de boel af. Toch gedaan!
  • Kapt ermee. Fuck deze shit
  • Gaat door tot het bittere eind
  • Ligt op de bank. Hoe bedoel je sporten?

0 stemmers

Ha, doet me denken aan deze tweet die ik laatst voorbij zag komen:

4 likes

Ugh dit vind ik op 2 de stomste trend, maar dan kan je tenminste nog zien welke boeken het zijn. Met de rug naar achter vind ik wel echt het allerbelachelijkst. Onee de op maat gemaakte kaften in kleurthema en ruggen naar achter hebben een gedeelde eerste plek denk ik, pfffffff

Ik had vroeger een heel systeem maar nu is het ook helemaal random en ongeorganiseerd @Lemongrab, en inmiddels sta ik helemaal achter mijn huidige non-systeem, juist leuk om een beetje te zoeken langs mijn boeken als ik naar een specifieke op zoek ben :heart:

6 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Werk (algemeen topic)

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Werk (algemeen topic)

Jaaa maar dit is sowieso het leukste (correctie het enige leuke) onderdeel van “”"“opruimen”"""" :heart_eyes:

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Werk (algemeen topic)

Ligt eraan, als ik het thuis doe dan kap ik direct maar als ik in de sportschool ben ga ik door.

7 likes

57 likes

In Frankrijk hebben bijna alle boeken een witte kaft. Gekleurde kaften zijn voor kinderboeken. Mijn vriend vond mijn (Nederlandse) boekenkast er echt infantiel uitzien, die van hem was dus vooral wit. Ik snap niet hoe je dan ooit een boek terug kan vinden.

Edit: ik zeg wel kaft maar ik bedoel eigenlijk de rug, dus dat als ze in de kast staan je alleen een witte rug ziet met tekst. Op de voorkant staat vaak wel gewoon een afbeelding

7 likes

Heb jij wel eens een nieuwe (dus niet tweedehands) fiets gehad?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

2 likes

Misschien als kind, als volwassene niet

4 likes

Oh ik zie dat iedereen tot nu toe (behalve ik) op ja heeft gestemd. Ik dacht dat een fiets echt zoiets was dat bijna iedereen voornamelijk tweedehands kocht :joy:
Edit: oh nu al niet meer!

2 likes

Ik wilde als kind écht een eerstehands fiets na een hele periode afdankertjes van de hele familie, rij bijna twintig jaar later nog steeds op die (nu krakkemikkige) fiets.

6 likes

Ik denk er exact hetzelfde over! Als ik iets wil lezen haal ik het bij de bieb, want ik lees een boek nooit meer dan eens (soms lees ik het niet eens helemaal uit als ik het niet tof vind) en dan vind ik het zonde van het geld en de plaats, ik vraag ook expliciet om zo min mogelijk boeken cadeau te krijgen haha
Ik kijk series en films overigens ook nooit meer dan eens, er is zoveel en dan kijk ik liever iets nieuws

2 likes

Kreeg in groep 8 een nieuwe fiets voor m’n verjaardag maar eigenlijk was het de oude fiets van m’n moeder en m’n moeder kreeg een nieuwe fiets. Zo boos over geweest :joy: Maar was echt mega fijne fiets die ik nog jaren heb gebruikt dus ben er nu zo’n 15 jaar later wel oke onder geloof ik

9 likes

En dit is precies waarom ik naar de sportschool ga! Als ik thuis sport lig ik na tien minuten weer op de bank, in de sportschool kan ik mezelf dwingen tot het bittere eind.

2 likes

Haha mooi beeld

3 likes