Stel je persoonlijke vraag #48

Mijn huid wordt er ook juist rood van etc.

2 likes

Ik gebruik ook alleen spf eigenlijk, soms wat make-up maar ik ben zo lui dat ik daar vaak geen zin meer in heb, moet je dat er ook weer helemaal af gaan halen haha. Maar geen rimpels, ben idd wel benieuwd of dat echt verschil zou maken in de toekomst.

2 likes

Ja daarom blijf ik het ook doen haha ik hou van dat prinses gevoel achteraf :joy: Volgens mij moet ik ook echt achter de Koreaanse skincare want een vriendin van mij is dat ook gaan doen, en ze ziet er echt zo super stralend uit. Ik merk ook wel echt verschil qua teint en glans en ook heb ik wel het gevoel dat ik er een stuk ouder uit zou zien nu als ik niks zou doen. Alleen als ik dan die vriendinnen zie die niks doen vraag ik me echt af of zij nou zo’n goede huid hebben of dat het effect van skincare gewoon minder groot is dan ik denk. Helaas heb ik ook wel last van lichte jowls waar ik soms wel van schrik haha :weary:zo jammer dat daar met skincare vrij weinig aan te doen valt haha.

2 likes

Ik smeer nivea op mn gezicht na het douchen omdat mn gezicht anders droog/trekkerig voelt en dat is het. Als ik make up draag haal ik het e s avonds af met makeup reiniger maar eigenlijk draag ik dat nooit meer.

1 like

Ik ben nu wel benieuwd naar jouw Koreaanse skincare!

1 like

Dit soort antwoorden mogen allemaal verder bediscussieerd worden in Het Beautytopic #4 of nog liever het Asian Beauty topic!

5 likes

Ik gebruik zeep en soms na het douchen bodylotion

2 likes

Dit forum zorgt ervoor dat…

• ik besef dat ik een leuker leven heb dan de meesten hier
  • dat ik ongeveer eenzelfde leven leidt
  • Ik besef dat ik een minder leuk leven heb dan de meesten hier

0 stemmers

2 likes

Ik dacht altijd dat ik best een “moeilijk” persoon was, m’n hoofd staat altijd aan en ik ben best observerend/analytisch en dat kan best wel vermoeiend zijn, MAAR als ik hier veel lees vind ik mezelf best wel een ongecompliceerd en “licht” persoon juist, haha. Bij veel issues hier denk ik: :woman_shrugging:t3: wat is het probleem. En ik heb ook wel geconstateerd dat ik in vergelijking met anderen (hier) een vrij directe communicatiestijl heb wat volgens het leven echt makkelijker en leuker maakt.

77 likes

Mijn leven is vooral anders, geen idee of het “leuker” of minder leuk is.

21 likes

Nou dit inderdaad, en misschien vindt een ander het wel vreselijk hoe het hier gaat of juist fantastisch, geen idee

2 likes

Ik heb het geantwoord met de gedachte dat ik mijn eigen leven leuk vind. En dat ik dus mijn leven leuker vind dan meer mensen hier hun eigen leven vinden.

4 likes

ik vind mezelf soms een zeikerd maar dan kijk ik waar mensen hier over vallen en dan valt het best mee. dus leuker

5 likes

Laat jij veel van je leven zien op internet?

• Als ik leuke activiteiten heb deel ik dat altijd op social media
  • Als ik leuke activiteiten heb deel ik dat altijd op het forum
  • Als ik leuke activiteiten heb deel ik dat vaker wel dan niet op social media
  • Als ik leuke activiteiten heb deel ik dat vaker wel dan niet op het forum
  • Als ik leuke activiteiten heb deel ik dat vaker niet dan wel op social media
  • Als ik leuke activiteiten heb deel ik dat vaker niet dan wel op het forum
  • Als ik leuke activiteiten heb deel ik dat nooit op social media
  • Als ik leuke activiteiten heb deel ik dat nooit op het forum
  • Als er minder leuke dingen gebeuren deel ik dat altijd op social media
  • Als er minder leuke dingen gebeuren deel ik dat altijd op het forum
  • Als er minder leuke dingen gebeuren deel ik dat vaker wel dan niet op social media
  • Als er minder leuke dingen gebeuren deel ik dat vaker wel dan niet op het forum
  • Als er minder leuke dingen gebeuren deel ik dat vaker niet dan wel op social media
  • Als er minder leuke dingen gebeuren deel ik dat vaker niet dan wel op het forum
  • Als er minder leuke dingen gebeuren deel ik dat nooit op social media
  • Als er minder leuke dingen gebeuren deel ik dat nooit op het forum

0 stemmers

Edit: mijn hemel ik raak zelf helemaal in de war van deze volgorde. Die ga ik even fixen eerst hahah

1 like

als ik het deel is het wel op prive account op twitter of insta waar alleen vrienden me volgen. niet m’n instagram waar iedereen die ik ken op zit zegmaar (daar post ik sowieso niks behalve stories over palestina enzo eigenlijk)

1 like

Vroeger deelde ik echt alles, maar tegenwoordig echt bijna niks meer. Niet spelen met mijn privé.

5 likes

Wij hebben hier laatst 2x 5l vaten besteld want de verzendkosten scheelden niet
Hebben hier een x geslapen en die olie was zooo lekker, wel jammer dat je nu alles daarmee overgiet en het dus ook zo weer op is

3 likes

Social media aparte vragenlijst maken en een aparte voor forum zou handiger zijn
OF omg misschien ben ik wel zo’n luie lezer :rofl:

Ik deel iig alleen heel random dingen op social media, 1% van wat ik doe. Soms een foto van leuke activiteit of reisje. Of soms memes met gezeik over wat er speelt zoals scriptie oid.

2 likes

Dit heb ik dus met al die reisberichten. Dan denk ik “oh, ik zal ook wel een verre reis willen maken”
Maar dan besef ik me al gauw weer dat ik een hekel heb aan inpakken, onderweg zijn en het actief zijn om de hele dag iets uit je vakantie halen.
Dus ja, ik vind andere forummers hun leven soms leuker, maar niet voor mij

8 likes

Ja was handiger geweest. Ook teveel werk om het nu nog te splitsen :woman_shrugging:

1 like