Wat je even kwijt wil #28

Ik mede-organiseer een grote bijeenkomst op mijn werk. Ik ben echt alles aan het doen en afspraken om even samen te zijn hierover worden afgezegd.
Prima, doe ik dus ook niet meer.

Klinkt niet echt als een leuk persoon zo. Is ze altijd zo?

2 likes

Ik ben de laatste tijd bezig met meer bewustwording, een positieve mindset, dankbaarheid, de law of attraction en dat soort dingen en vind het bijvoorbeeld ook heel fijn om op spotify naar de Leef je mooiste leven-podcasts te luisteren, maar nu vroeg ik me af of hier misschien forummers zijn die dit ook doen? Ik was al een beetje gaan zoeken in welk topic ik dit eventueel kwijt kon maar ik weet het niet zo goed. Het is namelijk (vind ik) niet per se echt spiritueel, maar het psychisch praattopic lijkt me hier ook een beetje te zwaar voor. Anyways ik wilde eigenlijk alleen even kwijt dat ik zo blij ben dat ik dit heb ontdekt en er ook echt werk van maak, het kost even wat tijd om het echt in je dagelijkse gewoonten op te nemen maar ik heb het idee dat het wel echt de moeite waard is!

4 likes

Ik zat een tijdje in een appgroep waarbij echt dagelijks alleen dingen in werden gestuurd waar je dankbaar voor was. Vond dat ook heel erg fijn, je staat veel meer stil bij positieve dingen! Ik zag dat er een dankbaarheids topic is, maar daar staan maar 5 reacties in, weet ook niet of je dat echt bedoeld?

2 likes

Luister nog geen podcasts, maar goede tip. Ga ik zeker proberen als ik terug ben van vakantie.

1 like

Ik ben hier totaal niet mee bezig want zo cynisch als wat maar misschien kun je hier je ei kwijt?


1 like

Waarom kan ik niet slapen :tired_face:

Omg ik lag net heerlijk te slapen maar wordt er echt 5 keer achter elkaar aangebeld :rage::rage::angry::rage::rage: ik heb echt pas weer sinds zondag een bel maar nu weet ik weer waarom hij jarenlang uit stond. Laat mij lekker slapen ja

Bij de grote duurdere apparaten zit zo’n speciaal bakje voor die cups wat je kan uitwassen.

Voor de rest heb je aan deze post niet zoveel want heb hetzelfde probleem :woman_shrugging:t3: We gebruiken hier al herbruikbare zakken etc maar wat ik wel tracht te doen is als we iets van plastic oid hebben dit te sparen om de cups in te doen alvorens ze in de vuilniszak te deponeren. En ohja als ze koud zijn kan je ze ook een beetje uitknijpen, zodat het meeste water er al uit is.

1 like

Ik snap eigenlijk niet waarom jij sorry hebt gezegd, zo raar vind ik je opmerking niet. Zij mag wel sorry zeggen.

5 likes

Van de week aangegeven dat ik wel een extra ochtenddienst wilde draaien. Nu denk ik, shit had kunnen uitslapen vandaag…

1 like

Net hebben? Ik heb sinds 2010 of 11 mijn rijbewijs en sinds 2014/15 een eigen auto en liet gisteren nog mn auto afslaan.
Geen paniek, dus. Echt niet!

3 likes

Ja hoor. Voorspelbaar.
Ik zit net 1.5 week op mijn nieuwe afdeling en mijn oude afdeling vraagt nu alweer assistentie.

Normaal ben ik altijd op donderdag vrij maar deze week was ik woensdag vrij. Alleen nu heb ik wel gewoon een vrijdaggevoel. Dus het worden nog wel 2 lange dagen

1 like

Ugh, had ik m’n laptop vannacht willen laten updaten, heeft hij alleen maar de hele nacht de melding gedaan dat whatsapp niet actief mag zijn tijdens de update.

Viel me nog alles mee dat hij niet vanochtend bij het opstarten en wegklikken de update alsnog ging uitvoeren, want dan was ik nu nog niet online geweest.

Bleh. Al een paar dagen keeltyfus en het gaat maar niet weg. Ik wil gewoon sporten en dingen doen op mijn vrije dag, maar voel me zo beroerd :sob:

Op mijn werk hangen ‘motiverende’ flyers en posters van de werkgever met te blije mensen erop. Nu viel het me al op dat er soms op die posters werd getekend, en vond het wel grappig. Was niet ergens waar zomaar iedereen het kon zien, en dan werd er een zin aangepast of een tand zwart gekleurd ofzo. Heb er zelf niet zo aan meegedaan. Maar blijkbaar was de manager volledig uit haar plaat gegaan erdoor, en later ging een mail langs dat als er nog IEMAND OP DE POSTERS TEKENT er een OFFICIELE WAARSCHUWING gaat komen. Vond het zo belachelijk, om volwassen mensen als kleuters aan te spreken. Dan kan je ook verwachten dat ze zich als kleuters gaan gedragen. Vind ik dan. Mijn inner Robin Hood is naar buiten gekomen en ik heb de afgelopen dagen op eigen houtje nog wat tanden, ooglapjes en brilletjes toegevoegd. Het zorgt echt voor reuring en mensen speculeren helemaal wie het heeft gedaan heeft enzo, en ik heb echt schik met mezelf.

Al schrok ik vannacht wel even wakker van het idee van een officiële waarschuwing, dus misschien ga ik wat minderen. De angst is nu wel een beetje weg trouwens, zit toch niet helemaal op mijn plek en misschien is het een stok achter de deur om weer verder te zoeken. Maar is toch super belachelijk als je moet uitleggen dat je die waarschuwing hebt omdat je een tand zwart hebt gekleurd op een poster, naast verder goed functioneren. Ik vind de managers zo achterlijk.

86 likes

Ik heb een spiertje in m’n borstkas aan de linkerkant verrekt ofzo. Het voelt alsof ik erdoorheen kan ademen en dat het dan weg is maar het blijft. En nu kan ik niet gapen of niezen want diep inademen doet pijn.

Maar heb wel vrij vandaag en m’n wasmachine komt en Michael Kiwanuka staat aan.

Ik ga zo naar de appie en heb er zoveel zin in!!! En mn eigen bed lag zo lekker vannacht heb echt heerlijk geslapen :slight_smile:

25 likes

Kan me wel voorstellen dat het gek voelt om de kaart weg te leggen, al verwacht niemand natuurlijk van je dat je hem tot in de eeuwigheid laat staan. Kan je hem niet eerst verplaatsten naar een plek wat minder in het zicht? En hem dan van daaruit uiteindelijk opbergen, dan voelt het misschien iets geleidelijker en daarmee ook wat makkelijker?

2 likes