Wat je even kwijt wil #37

Robot stofzuigers zijn echt fantastisch. Die van ons heet nu Broque omdat we hem nu Frans laten spreken. Bovendien dweilt en zuigt hij nu het hele huis zodat wij dan nooit meer zelf hoeven doen. Ik gooi zelfs af en toe wat troepjes van de bank zodat hij ook wat positieve feedback krijgt. Ik wou dat alle huishoudelijke apparaten Frans spraken en uit zichzelf dingen schoonmaken.

20 likes

Misschien kun je solliciteren als bron en contact onderzoek medewerker bij de GGD. Er zijn heel wat uitzendbureaus nu aan het zoeken daarvoor.

3 likes

@anon42392789 hmm, dat is ook wel weer waar. Al valt dat in mijn vakgebied nog mee. Maar super vervelend dat je daardoor een baan bent misgelopen!

De gesprekken waren nu online, dat was wel even wennen, krijg je toch net iets minder een beeld van iemand.

Hoorde van een collega dat die het heel fijn vond dat ik bij haar gesprek erbij zat, omdat ik vriendelijk overkwam haha.

1 like

Is er misschien behoefte aan een topic waar je in kan zetten wat je die dag gaat en zal doen, als soort van stok achter de deur. Kan dan van alles zijn werk/studie/sport/huishouden/iemand bellen.

Mijn productiviteit sinds corona is heel erg laag en misschien kunnen we zo elkaar motiveren.

(Geen idee of het mag)

3 likes

Dat topic is er. Ik weet niet hoe ik hier moet linken, maar volgens mij heet het gewoon ‘wat ga jij vandaag allemaal doen?’

1 like
3 likes

Ik stond net op het pootje van m’n kat en toen moest ik huilen.

2 likes

Ik zit M te kijken, ik heb het idee dat zich een beetje aangevallen voelt en dan ze haar eigen programma nu zit te verdedigen.

1 like

Ik heb de quiz van net open gezet! Succes!

Ik heb een sport groepsles gereserveerd :smiling_face_with_three_hearts: nu al zoveel zin in!!!

Je was net op tv!

Jaaa

Ik had de originele aflevering niet gezien, dus zie je nu voor het eerst op de herhaling, je komt leuk over :grin:

Zat ook te kijken en ik vind dat je zo’n prettige stem hebt! Zou ik echt uren naar kunnen luisteren

1 like

:heart:

1 like

Ik weet niet of je je eigen posts kunt opslaan, maar als ik jou was deed ik dat met deze. Altijd goed om te kunnen teruglezen!
Edit: kan.

5 likes

Ik heb Seinfeld eindelijk bíj́na helemaal opnieuw gekeken, vanavond de finale en ik denk dat ik eigenlijk niet meer bevriend wil zijn met mensen die het niet gezien hebben.

5 likes

image

3 likes

@ iedereen die het niet kijkt:

afbeelding

5 likes

Ik vind Seinfield dus zo slecht, de grappen zijn zo ingestudeerd en de timing is slecht. Ik kan niet begrijpen dat mensen hier echt om moeten lachen (ik weet trouwens niet of mijn mening of jou mening in het onpopulaire meningen topic hoort).

2 likes