Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Studietopic
Ik heb nu een lijst boekentips genoeg voor de hele klas! Voor het thema tweede Wereldoorlog die er altijd is in groep 8 volgend jaar
Eyy het is mijn forumverjaardag! Toevallig gisteren brownies gebakken dus kan het nog vieren ook
Ik heb dit ook heel lang gedaan maar bij mij is het helaas toch vaker mis gegaan daarna gewoon weer opnieuw doen met een ander barrel
Hey, het is ook mijn forumverjaardag! Geniet van je brownies!
Met al die verplaatste berichten lopen de gesprekken nu gewoon in allerlei verschillende topics tegelijk, verwarring alom yo
Ja wat zou het heerlijk zijn als iedereen meteen in het juiste topic zou posten he.
Je mag ook helemaal niks meer even kwijt tegenwoordig !!1!
Is het een dom idee om op zondag naar ikea te gaan?
Maar eerlijk, dit is wel heel extreem. Op deze manier kun je het wjekw topic wel opdoeken, omdat elke post wel ergens onder gebracht kan worden. Het wjekw vond ik juist altijd leuk omdat er allerlei onderwerpen aan bod komen. Ik vind het logisch dat grote discussies en gesprekken verplaatst worden, ik ben heel blij met het ‘nu op tv topic’ en een beetje ordenen kan geen kwaad, maar ik vind al dat verplaatsen toch de sfeer wegnemen. Als iemand post ‘ik onderschat altijd de impact van een bezoek aan de groen gele woonzweed’ of iets over zijn/haar kat, dan vind ik dat leuk om hier te lezen en niet speciaal naar het IKEA of Katten topic te hoeven gaan omdat ik normaal gesproken niet hele specifieke discussies over deze onderwerpen hoef te lezen.
Er is dus denk ik ook een middenweg voor het verplaatsen van posts en bij veel onderwerpen wil je gewoon kort even iets kwijt ipv een discussie in het specifieke topic er over starten.
Edit: ik heb gezien dat jullie het commentaar zat zijn, maar ik wou toch graag een nuance in de discussie hierover brengen.
Ja
Je hebt gewoon gelijk hoor.
Oh jemig, ik ben al zo lang niet meer met het ov geweest waardoor ik net te lang met mijn collegekaart voor de uitcheckpaal heb staan zwaaien.
Volgens mij heeft niemand van ons dat gezegd? Je kunt de schuld uiteraard bij ons neerleggen maar als iedereen even de moeite neemt om het juiste topic op te zoeken, is er voor ons niks om te verplaatsen. En daarbij verplaatsen we ook lang niet alles.