Nope! Heb het net even in de app gevraagd van de flat of ze ook bij iemand anders zijn geweest. Vind het zo’n gekke situatie
Nog even ter geruststelling: helemaal niemand kan jouw verbruik bijhouden om vervolgens een aanbod op maat te doen. Als iemand daarmee komt, weet je al dat het bullshit is wat ze proberen te verkopen.
Jouw verbruik is alleen zichtbaar voor je netbeheerder (omdat zij de spanning op het net in balans moeten houden en de meter heb je van hun) en zij geven die gegevens alleen door aan je huidige leverancier (omdat die het verbruik in rekening moet brengen).
Bestellen bij bol.com is ook niet echt meer wat het geweest is he? Ik had een bestelling gedaan met 5 items, die verstuurd zijn in 5 verschillende shifts met 3 verschillende pakketdiensten. Had het ergens anders laten leveren dus m’n moeder mag nu al die pakketjes bij verschillende buren en het pakketpunt gaan halen omdat ik ook nog eens de dag niet kon aanpassen. Lekker gênant haha
Ik heb mijn wasmachine aangezet, en nu loopt ie hele tijd tegen de muur te bonken alsof er wilde sex wordt gedaan. Hoop dat mijn buren er niet teveel last van hebben
Ik heb (zoals waarschijnlijk) velen kaartjes voor 2 concerten die al meerdere keren zijn verzet twee jaar lang (Tyler the Creator en Eefje de Visser). Maar ik was die kaartjes allemaal kwijtgeraakt in mijn mailbox, tijd terug die voor Tyler gelukkig gevonden en naar mezelf gemaild. En nu was ik al een paar keer mijn mailbox aan het doorzoeken op ‘Paradiso’ ‘Eefje’ ‘Ticketmaster’ etc. maar ik kon die andere kaartjes niet vinden. Dus nu via laptop geprobeerd, en heb ik ze! En zie ik eronder een mail staan van een jaar geleden naar mijn vriend met ‘Ik heb ze gevonden!! Ik mail ze ook naar jou zodat ze niet meer kwijt kunnen raken’. some things never change
Ik heb zoveel last van mijn menstruatie dat ik helemaal kapot ga op werk😢
Weet je zeker dat je niet 2 kinderen hebt?
Nee flauw geintje, ik zou ze toasten of broodkruimels van maken.
Kan ook geen kwaad dit even bij de politie te melden
Ik kwam dit tegen: https://www.internetconsultatie.nl/knellendewettenenregels/b1
Als je ergens mee in de knel komt door wetten of regels die niet werken kan je het hier aangeven. Ik lees hier wel eens dingen, dat mensen bijvoorbeeld niet bij het juiste loket terecht komen of op een andere manier vastlopen.
Ik had water in m’n oor, was het hele bestaan ervan vergeten. Heb m’n oor fucking droog moeten föhnen want ik kreeg het er niet uit
Ik vind het altijd zo irritant om bloemen van buren te moeten aannemen, moet je ze eerst zelf nog in een emmertje zetten enzo
Ik neem niet eens pakketjes aan van buren, laat staan bloemen.
Haha die vrouw zat helaas op mijn raam te kloppen :’( Ik denk wel dat ik het zo op de gang neerzet (gezamenlijke gang met 5 studios) want meestal weet je niet dat je bloemen krijgt en dan staat het hier maar
Ohh die had ik net ook, ik dacht al dat het haar was!
Voor iedereen die twijfelt, koop een tubble! T is zo fijn
Als ik heb gesport ga ik na t douchen vaak even een half uur in bed liggen, zo lekker
Ik ben in de wachtkamer van de huisarts en de assistente in de ruimte hiernaast is echt aan het SCHREEUWEN aan de telefoon. Ik kan alles letterlijk verstaan en ze herhaalt ook klachten van de mensen die ze aan de telefoon heeft.
Hoi, ik ben afgestudeerd, groetjes je gurl meester Baron