Wat je even kwijt wil #67

Ik ben al 2 dagen ziek, en heb morgen een praktijk examen waar ik nog het eea voor moet voorbereiden. Maar ik voel mij zo beroerd dat ik er echt de puf niet voor heb om mijn boeken er bij te pakken, alleen dat examen kan/wil ik niet missen mehh :sob:

1 like

Ik ben vrij en ben moe omdat ik heel slecht geslapen heb vannacht dus ik wil een dutje doen maar er komt als het goed is ook een pakketje binnen nu en anderhalf uur 🫠

1 like

Ben op vakantie maar ben zo moe en overprikkeld dat ik eigenlijk alleen maar aan mijn eigen bed kan denken.

Zo maar even een powernap doen

Ik heb al 14 jaar diabetes en krijg mijn waarden maar niet op orde. Ik vraag al jaren om een ander behandelplan incl glucose sensor (zo’n wit rondje op de arm) maar elke keer werd dat geweigerd want ik ā€œben nog zo jongā€ (30 nu). Vorig jaar verhuisd, nieuwe behandelaar en die begon meteen over de behandeling die ik graag wil voor ik erover begon incl sensor. Sensor zit sinds vandaag en ik wil hem elke keer scannen maar dan zie ik weer die slechte waarden :rofl::sob:. Iemand van jullie hier ook een glucose sensor?

4 likes

Uhhh ik was net zo goed bezig en nu is het weer zo’n periode dat alles slecht gaat: last van mijn darmen, constant bloated, slaap slecht en te kort, constant hoofd- en kaakpijn, kat heeft diarree, boiler kapot, dure rekening binnen gekregen, …

4 likes

8 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Waar erger je je aan? #16

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Waar erger je je aan? #16

Deze week moet ik mijn verstandskies laten trekken :sob: Ik wou het eigenlijk weer verzetten maar moet er toch aan geloven

1 like

:joy: I like it.

20 likes

Niet meer.
Ik werkte als diabetesverpleegkundige en heb het eens 2 weken geprobeerd.
Dat vele scannen wordt op termijn wel minder haha

2 likes

Ja ik! Je mag me wel een pb sturen als je wilt. Het is ook echt ff wennen, maar uiteindelijk heeft het mijn kwaliteit van leven (en mijn algemene instelling, hba1c alles) zo verbeterd. En soms op je handen zitten.

7 likes

Je kunt het! Ik heb het net achter de rug. Een feest is het niet, maar het komt weer goed :grin:

8 likes

Dank je wel! Ja het moet nu eenmaal maar gebeuren voordat het gaat ontsteken. Ik troost me maar met de gedachte dat ik iig gewoon lekker een dagje thuis kan blijven nadat ik klaar ben haha

2 likes

Ik heb gisteren de horror short ā€˜The chair’ gekeken op youtube. Heb de laatste tijd niet meer zo vaak dat ik horror eng vind maar bij deze zat ik echt te squirmen op de bank. Vervolgens heb ik meerdere horror shorts van dezelfde regisseur zitten kijken en ik vond ze echt allemaal creepy

4 likes

Ja precies dat! Hele leuke mensen en een fijne werkplek. Voel me helemaal thuis. Maar ik snap er nog de ballen van allemaal.

2 likes

Ik vind kaarsen aan tijdens het avondeten zo leuk en gezellig. Ik wil daardoor extra lang tafelen en kletsen

10 likes

Heb het koud, verwarming doet het helaas niet. net gebeld helaas kan er pas morgen iemand langs komen.

Nu maar lekker onder de kleedjes :slight_smile:

Helaas is dit een terugkerend probleem, vaak in begin van de winter. Dat de verwarming het niet doet. Ze zeggen steeds (woningbouw) dat ze er wat aan gaan doen om dit te voorkomen, maar vervolgens gebeurt er niks.

3 likes

Mijn mini vakantie zit er weer op :weary: maar als het goed is heb ik halverwege november weer 7 dagen vrij.

6 likes

Helaas pindakaas

4 likes

Voor mijn gevoel qua weer kan mijn tussen garderobe linea recta de kast weer in en kan ik maar beter mijn dikke truien eruit halen. Zó koud, brr.

6 likes