Wat je even kwijt wilt #21

Mn moeder heeft de tv aan met allemaal talenten gebeurens. En heb nu al 2 liedjes gehoord van de film a star is born. En die film keek ik op de heen weg naar NY. Ben echt een sentimentele trut :sob:

1 like

Oh balen! Gelukkig had je je er al een beetje op ingesteld. Hopelijk gaat de herkansing beter :slight_smile: Bij mij ging het goed!

Het is weer paartijd voor de kikkers :sweat_smile: ik woon in de buurt van een sloot en hoor ze gewoon brullen/kwaken de hele tijd. Terwijl ik in een hoge flat woon. Jammer genoeg kan ik ze niet zien haha
Meerkikker_JH_003_600x400

10 likes

Weet niet of dit het goede topic ervoor is, maar ga morgen waarschijnlijk een dagje naar Utrecht. Iemand nog leuke lunchen en/of winkel tips :smiley:?

Hahah ik las paardrij tijd

1 like

Ik doe maar een gok:

De zoekfunctie werkt echt! Het is geen EGF hier hè.

3 likes

Ze gaan denk ik wel yeeee haww :cowboy_hat_face:

2 likes

Ik zocht eigenlijk een ‘algemeen vraag topic’, dus niet bewust een ‘utrecht’ topic dus vandaar. En ‘stel je persoonlijke’ vraag vond ik nu niet echt geschikt

Je wilt iets weten over Utrecht. Dus ik link het Utrecht topic. Wat mis ik hier?

Ik kon pas een nacht niet slapen omdat ik brandend zand in mn hoofd had. Ik voel je pijn. Het was echt hel

Dat ik een topic zocht om een ‘vraag’ in te stellen, dus niet gezocht naar Utrecht. Maar ik ga mijn vraag daar wel stellen :+1:t3:

Mijn laptop deed het opeens niet meer. Die stress wordt nog een keer mijn dood. Heb mijn laptop kunnen redden, maar professioneel ict’er zit er niet in.

Ik voel me de afgelopen tijd echt zo kut. Ik heb net een half uur door mijn whatsapp lijst liggen scrollen om iemand te vinden die ik even een bericht kon sturen maar bij iedereen dacht ik: jij bent geen goede vriend van me, ik ga jou hier niet mee lastig vallen.
Ik huil mezelf al ongeveer een week iedere avond in slaap. Ik ben gewoon uitgeput nu. Ik kan dit zo niet langer.

1 like

Net personeelsborrel gehad, was wel gezellig, maar natuurlijk weer opmerkingen over waarom ik alleen een cola light neem. Uhm nou, misschien omdat ik wijn en bier niet te zuipen vind, mag het? En een sterker drankje ga ik echt niet in zo’n café bestellen, als ik überhaupt ooit eens drink dan doe ik dat om dronken te worden en gooi ik in 1x veel naar binnen zodat ik het niet uitgebreid hoef te proeven. En ik hoef al helemaal niet dronken te zijn in zo’n Nederlandstalige muziek café met jolige Gerda’s en Peter’s :joy:

2 likes

Heb ik ook altijd. Werkt prima hoor :grinning:

1 like

Ik heb vorige week ontdekt hoe chill het is om in de ochtend al de markt over te gaan. Zoveel rustiger, heerlijk.

Dus nu zet ik daar speciaal een wekker voor.

4 likes

misschien moet jij het haar even uitleggen dan :stuck_out_tongue:

1 like

Ik heb een balletjes schietende dino gekocht voor mijn neefje maar ik wil er het liefst zelf mee spelen :’)

7 likes

ik heb tentamens en ben al een slechte slaper maar mijn buurman geeft in het weekend vaak zowel pre- als afterparties en lig dan echt uren wakker, als ik eenmaal wakker ben kan ik ook bijna nooit meer slapen. Dus nu heb ik 4u slaap gehad terwijl ik straks weer de hele dag in de bieb moet zitten :cry:

iemand een gouden tip voor oordorpjes ofzoiets die echt complete stilte geven? ik slaap al vaak met oortjes in maar die vallen uit 's nachts. Of iets anders?

Dacht lekker uit te kunnen slapen gaat m’n hond even hysterisch doen.

2 likes