Beutyblogtopic XL #10

Daar gaan we weer! Nummer 10 alweer :partying_face:

mascha

64 likes

Het is dat de naam een emotionele waarde heeft, anders zou ik opperen het het Beautuberstopic (byoutubers? :exploding_head:) te noemen. Wie heeft er nog een levende beutyblog? Ik dacht Lotte, maar die post alleen haar vlogs zie ik.

1 like

@keekie dit gaat over kleding Nikkie Plessen denk ik

Aranka

Die vind ik ook niet echt actief en ook niet beuty :frowning_face:

Maar dan wel met een spelfout. Bjoetoepers.

4 likes

Oh ja zie dat ze minder actief is… Ze heeft een nieuwe baan toch? En ik dacht dat ze vooral beauty postte, maar ook veel dagboek/lifestyle inderdaad.
Dan weet ik het ook niet haha

Ja zo wilde ik het typen zodat iedereen de woordspeling zou begrijpen maar dan stond het minder leuk

1 like

Er is zo’n meisje wat altijd onder de blogs van Aranka post, heb even gekeken en ze heet Kelly, zij heeft wel een actieve beautyblog volgens mij. Website mooi, mooie foto’s, maar producten spreken mij persoonlijk niet zo aan helaas, en mis soms wat voor/na foto’s, maar het lijkt wel echt old fashioned bloggen :+1:

Kjoettoebers in massa sferen.

2 likes

Dat is toch helemaal geen herenhuis ook

2 likes

JOngetjeshuis… Nee klinkt niet interessant genoeg, laat ik er Heren van maken. Dan klinken ze gelijk oud genoeg om in te zetten voor spon

5 likes

Volgens mij de nieuwbouw versie van een “herenhuis”. Snap het ook niet helemaal maar in de Vinex-wijk van mijn ouders noemen ze dit type huizen (meer in de hoogte, smaller, met lagen gewerkt) een herenhuis

1 like

Ik kwam hier om dit te posten. Hoe arrogant. Vooral dat ze schrijft over zichzelf dat ze “leuk en positief” is?? Die rant loopt over van de negativiteit en arrogantie…

17 likes

In het mommyblog topic gaat het er ook uitgebreid over! Echt mega rare rant van sereen

2 likes

Hoe vaak kan Mascha nog benoemen dat Gregor hele grote voeten heeft? “Oh kijk hij past niet in slippermaat 45 want hij heeft 47!!!” Voel me daar altijd een beetje ongemakkelijk bij, maar misschien denk ik zelf te snel door en link dat aan iets anders.

16 likes

Hahahahaha :joy:

1 like

Best slecht want in z’n insta bio staat gewoon z’n schoenmaat, hoezo kijken ze daar niet naar!!!

9 likes

Niomi heeft hier gezegd dat zij en Joe inderdaad uit elkaar zijn.

En Tanya Burr heeft een nieuwe vriend. Vind dat wel leuk voor haar na haar scheiding met Jim

En Anna van The Anna Edit gaat verhuizen, dit worden hele leuke vlogs

11 likes

Ik dacht dat die achterste Debbie was

10 likes