Durf te vragen #5

Bij wie was dat?

Geen idee meer. Het was zo’n random reel die voorbij kwam. Hij had weinig volgers en lijkt me dus niet bekend te zijn. Mocht ik hem weer tegenkomen dan laat ik het wel weten

2 likes

Ahhh hahaha jij dacht dat ie gepest wordt maar ondertussen is die geit een compliment :rofl:

1 like

Is julianatoren een leuk pretpark? Ik vraag dit voor een vriend, en deze keer is het wel echt zo lol. Het kind is volgens mij 5 jaar of net 6. Ze moeten vanuit Amstelveen komen dus ook niet echt dichtbij. En anders vind ik dat ook niet leuk om aan te raden als het bijvoorbeeld echt geen zak aan is.

Nou dat is volgens mij wel zo, hoewel er een tijdje geleden een rechtzaak is geweest dat Airbnb niet van twee partijen (verhuurder en huurder) een afdracht mag vragen. Maar er wordt wel een percentage aan Airbnb betaald volgens mij.

9 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Fitnesstopic

Mijn zus gaat daar wel vaker met haar kinderen van die leeftijd heen, en die moeten ook een uurtje rijden. Ik ga er vanuit dat het dus de moeite waard is :ok_hand:

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het Beautytopic #3

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: België topic

Willen jullie aub de zoekfunctie even gebruiken voordat je iedere willekeurige vraag hier stelt? Er zijn genoeg topics waar de meeste vragen onder vallen en dat houdt dit topic overzichtelijker.

1 like

@Lula ik weetniet of je het over mij hebt maar waar kan mijn vraag bijvoorbeeld beter in welk topic?

Nee tegen iedereen die een vraag wil posten. Al het andere heb ik al verplaatst :stuck_out_tongue:

Mensen die goed kunnen tekenen; landschappen, gezichten etc. hoe doen jullie dat? Teken je dingen die je eerder hebt gezien? Hebben jullie zo’n goede verbeelding? Ik snap echt niet hoe dat werkt. Zit weer filmpjes te kijken van mensen die in eerste instantie wat abstracte lijnen op papier zetten om uiteindelijk hele schilderijen tevoorschijn te toveren. Hoe?!

3 likes

Niet mijn foto.

Weet iemand hoe het papier om dit boek heen heet? Als het een naam heeft. Dus waar gelukkig 2020 opstaat. Ik wil zoiets hebben voor mijn project om te drukken.

Denk dat je het beste kunt zoeken op (papieren) wikkel.

@Luzarl hahaha ook echt heel snel terwijl ik echt heel veel zoektermen heb geprobeerd. Danku!

Weet iemand waar je een melding kan maken van een webshop die niks opstuurt en vervolgens al mijn berichten negeert?

Webwinkel keur? Als ze daar bij aangesloten zijn

Een buikbandje